Výměna motoru



host - 122.179 (?)
22.6.2009 14:10

Při prokluzu spojky kolísají otáčky hlavně při zařazené dvojce.Jestli ale tomu tak není a motor při zátěži otáčky ztrácí až se zastaví, pak kromě běžné kontroly a seřízení předstihu, hladiny v plováku, kontroly svíčky je dobré také zkontrolovat kompresi válce, příp.těsnost karteru.To všechno asi sám neprověříte bez pomoci odborné dílny. AB

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 62.65 (?), 26.4.2009 13:33, zobrazeno: 28468x

Dobrý den chtěl bych poradit dosloužil mě motor DMJ 315 je to 2 takt a chtěl bych koupit 4 takt hondu   nebude se to nějak hádat na sečení nebo při jízdě z vozíkem???  děkuji

   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 26.4.2009 14:19

diskuze  -  Má u Vari motor Honda nějakou jasnou výhodu proti dvoutaktu?

      
host - 62.65 (?), 26.4.2009 14:34

Má   poloviční spotřebu a je silnější

         
host - 29.97 (?), 26.4.2009 15:36

Na to pozor, já bych Jikov za nic nevyměnil. Má obrovskou výhodu otáček při sečení, kdežto Honda má co dělat při sebevyšší trávě. Jikov se lépe hodí na proměnné zatížení, například pokud používáte bubnovou sekačku BDR 600 nebo podobně a naproti tomu převodovku DSK 317, být vámi bych zapřemýšlel bych nad Jikovem 1447 DV, je silnější než Honda a spotřebuje stejně benzínu jako slabší Jikov 1454.

            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 26.4.2009 19:21

Tak nevím, co myslíte výrazem v sebevyšší trávě. Sekl jsem trávu s Hondou do úrovně řídítek a žádné problémy jsem nezaznamenal, navíc to bylo v kopcovitém terénu, téměř pořád zapnutý pojezd. Ale je třeba mít správně napnutý klínový řemen a nože v pořádku. Tím netvrdím, že 2T je špatný, ale z pohledu techniky se to nedá se 4T srovnávat. 2T je vhodný pro extrémní svahy a obsluhu, která nemá takové technické znalosti (pravidelné výměny oleje, seřízení ventilů).  

            
host - 3.83 (?), 26.4.2009 20:01

Výhoda plynulé změny pracovních otáček Jikovu na rozdíl od Hondy při různých pracech a při sečení je skutečně neoddiskutovatelná, ovšem ne u bubnového sečení.Pouze v kombinaci s lištou.

Nový motor Honda asi nebude dobrý nápad dokoupit na starou převodovku, neboť nové kompletní sady motor+příslušná převodovka budou jinak zpřevodovány.

Byl jsem vlastníkem profi motoru 160GXV, nové převodovky a bubnového sečení Samson a zcela zodpovědně píši, že nebyl žádný velký problém tento komplet udusit v hustší trávě výšky cca 1m i s ostře nabroušenými noži.  Největší problém totiž vidím v nemožnosti měnit rychlost pojezdu dle momentálních podmínek.

               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 26.4.2009 20:23

Tak není každý porost stejně hustý, to je fakt. Ale zase i toto se dá řešit tak, že se seče na menší záběr. S ohledem na různé podmínky by bylo vhodnější mít možnost měnit rychlost pojezdu. Toto se dá řešit krátkodobým vypnutím pojezdu podle podmínek. Ale toto je méně důležité, z pohledu dotazu. Rozhodující je stav toho, co máte a hlavně to, co je odpovězeno v diskuzi, kterou jsem Vám uvedl. Jiné otáčky motorů - jiné převody v převodovkách.

      
host - 81.110 (?), 22.6.2009 9:49

Dobry den,

prosim, o radu a názor. loni jsem si pořídil motor Vari 1447 a pouzival jsem jej s budnovou sekačkou Dakr. Letos jsem si poridil novou převodovku DSK 317. K dnešku má motor naběháno ne víc jak 10 motohodin. kdyz vezmu motor a dam jej na převodovku + vozik tak to nema skoro žadnou sílu, přesněji jezdím pouze na 1. rychl stupeň nebo zpátečku a to i někdy potřebuje roztlačit když vezu něco ve vozíku nebo jedu do kopce. ono to vypadá jakoby spojka prokluzovala neměla by se něčím odmastit nebo tak něco? diky za rady Petr

         
host - 122.179 (?), 22.6.2009 14:10

Při prokluzu spojky kolísají otáčky hlavně při zařazené dvojce.Jestli ale tomu tak není a motor při zátěži otáčky ztrácí až se zastaví, pak kromě běžné kontroly a seřízení předstihu, hladiny v plováku, kontroly svíčky je dobré také zkontrolovat kompresi válce, příp.těsnost karteru.To všechno asi sám neprověříte bez pomoci odborné dílny. AB

            
host - 81.110 (?), 23.6.2009 12:39
diky za odpoved, ale jak jsem jiz psal je to fungl nove jak motor tak převodovka. abych to ještě trochu upřesnil tak třeba v neděli jsem i na dvojku jel s naloženým vlekem a v pohodě první cestu 200m, druha cesta ten samý náklad a ani náhodou, už jsem musel jet na jedničku. on motor nechcípne pořád jede, jen krajina nikam neubíhá a já i vlek stojíme na místě. Petr
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Posuvné dveře svépomocí18.5.2025
Stihl HS4516.5.2025
Koš na čidlo13.5.2025
Koš na čidlo12.5.2025
Rozetové kování montáž10.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika