Tak se mě podařilo neuhlídat tlak v kolech po orání u Vari a u jednoho kola jsem nastřihl ventilek (při tlakování uniká kolem ventilku) a u druhého se mě částečně zatáhl do disku (vypustil jsem, otočil diskem, aby byl ventilek ve správné poloze, natlakoval a teď čekám jestli bude držet). Kola jsou ještě z Tery, pláště a duše budou více desítek let staré, tlakoval jsem je na 2 atmosféry. Dotazy našel jsem duše 5-12 TR13 a 5-12 TR15, čím se liší, které mám koupit? Mám vyměnit z důvodu stáří duše raději v obou kolech, pláště jsou sice trochu sjeté a popraskané, ale chtěl bych je zachovat? Zkoušel jsem stáhnout plášť a vidím, že bez vhodného nářadí a zkušeností to nedám - vymění mě to v běžném pneuservisu, kolik můžu čekat, že si za to řeknou? Děkuji za zkušenosti. Pěkný sobotní večer.