|
Vari Jikov DSK 317
|
|
|
|
host - 161.16 (?) 16.4.2009 21:19
Ještě k cvrku v kolech. Je doporučeno je mazat denně OLEJEM, nikdy ne vazelínou- zasychá!!! Denně je sice nemažu, ale dosti často (15 let častého používání bez závad).Při jízdě z kopce je vypínám, je to náhrada diferáku, nikoliv volnoběžky! Nemazání je nesmysl! Náboj mažu jednou ročně dekalamitkou a momentálně A00 protože mi zbyla "-). přeteklou vazelinu otřu hadrou, nikde nesmí být venku lepí se na ni prach. Orba a jízda s uzamčenými cvrky je další nesmysl, nevím jak chcete zatáčet bez urvání řídítek, uzamčení je určeno do terénu, kdy dochází k nezvládnutelnému prokluzování jednoho kola. Pracuji hlavou, ne silou, už tak se člověk s tím nadře. Mimochodem, víte, že se silnějšímu předchůdci říkalo otrok a jeho řidiči otrok otroka? :-) YARI
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
host - 213.71 (?), 17.2.2007 12:47
S tím R jsem se uklepl, samo 1,2,P=3 , R zpátečka 0 neutrál. Mazání jsem měl na mysli ne pořád, ale dle používání. Dvojmontáž v orbě nedělá problém, jak jsem uvedl délka pozemku není taková, že se musím točit, tím je výhodnější couvat a potom dám jen R a s uzávěrkou mohu couvat. Je vhodnější aretovat polohu 1/R, aby rychost nepřeskočila. Řadící páku jsem si prodloužil a tak i při nutném řazení je to jednodušší. Tlak v pneu to určitě dělá, protože se mění odpory i průměr kola. Dofukování kol je nutnost. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.99 (?), 17.2.2007 13:41
Mě vůbec nenapadlo, že ten Váš pozemek je krátký a v tom případě je orba s uzávěrkou k vůli couvání na místě. Já jsem dost lidem předělával řazení na krk řidítek a to je taky pohoda, ale teť se to nějak stratilo z trhu. S tím mazáním fakt bacha, ale pokut jezdíte s uzávěrkou je to celkem jedno, protože tam k žádnému tření nedochází a je kolo s nábojem spojeno jak se říká na tvrdo. Už minule jsem Vám chtěl napsat- toho motoru si važte!! Nic lepšího na Vari nebylo a ani nebude. Kdyby ho Honda neinovovala tak, že nedá po inovaci použít na Vari dodávali by ho do dnes.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 213.71 (?), 17.2.2007 14:08
Dík za rady, motoru si fakt vážím, protože jede super, proto měním olej -0,65l i když by ještě vydržel, ale když jsem měl jiný motor rozdělaný a viděl tu černotu, když to napíšu pěkně, tak to není můj přístup. Mám výhodu v tom, že tyto motory mám 3. 1 co byl koupený v sestavě, 2 měl díru v kl. skříni - po opravě regulátoru nedotáhli šroub na ojnici a ten vypadl, ale druhý nevydržel a praskl a ojnice prošla ven. Navíc v opravně řekli p...., že oprava se nevyplatí, tak i to rozhodlo, že celou sestavu prodal. Já jsem si koupil motor na ND a nakonec už 3 roky šlape jako nový, otvor jsem zalepil silikonem k těsnění kl. skříní. 3 motor byl zadřený po provozu bez oleje, poškodilo se pouze dělené spodní ojniční oko. Napadlo mě když snížím dosedací plochy objímky a ojnice, tak bude možné opět získat chybějící materiál na obrobení na přesný průměr. Stalo se , ne na koleně, ale v odborné dílně. Motor od té doby jede asi 7 let tak, jak má. Oba motory jsem koupil za pakatel,ale s tím, že budou na ND. Potom po důkladné prohlídce jsem se rozhodl motory zprovoznit, po zkušenostech s prvním motorem, byla oprava otvoru ve skříni hračka. GCV160 jsem dostal od známého, za pomoc. Tady bylo potřeba seřídit ventily a vyměnit rozvodový řemínek, tento jsem chtěl původně použít, jako stabilní motor na naviják, ale nemám přírubu, takže zatím používám GXV160. Oprava těchto motorů je díky promyšlené konstrukci jednoduchá a opravdu jsou vynikající. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.99 (?), 17.2.2007 15:16
Já na takové dobré koupě nemám bohu žel štěstí. Jinak Honda je Honda. Není zrovna nejlevnější, ale kdo ví o co jde je to motor, který ve své třídě prostě nemá konkurenci. Ať už je na Vari nebo na různých sekačkách či vertikutátorech. I když rozdíly v motorech GXV a GCV jsou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 213.71 (?), 17.2.2007 16:41
Ano, ventilový rozvod OHV a OHC. GXV OHV je díky tomu profi. Jsou tam sice nějaké díly "navíc" díky uložení vačkové hřídele ve skříni motoru a potom přes zdvíhátka jsou řízeny ventily, ale ozubená soukolí jsou více odolná, než OHC s řemínkem, který pohání vačkovou hřídel umístěnou v hlavě válce. Ale pro běžné použití OHC bohatě stačí. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.16 (?), 16.4.2009 21:08
Udržovat tlak v šípovitých kolech (1,2 atp.) je dokonce nutnost a jeho kontrolu vřele doporučuji častěji než jednou ročně. Při podhuštěné pneumatice může totiž dojít při velkém záběru k pootočení pneumatiky a ustřižení ventilku duše. Pokud již se Vám to stalo (bez ustřižení) doporučuji nadlehčit nápravu heverem, vypustit pneu a pootočit pneumatiku do správné polohy. Ventilek MUSí být kolmo, jinak dochází k poškození duše v okolí ventilku. YARI
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 161.16 (?), 16.4.2009 21:19
Ještě k cvrku v kolech. Je doporučeno je mazat denně OLEJEM, nikdy ne vazelínou- zasychá!!! Denně je sice nemažu, ale dosti často (15 let častého používání bez závad).Při jízdě z kopce je vypínám, je to náhrada diferáku, nikoliv volnoběžky! Nemazání je nesmysl! Náboj mažu jednou ročně dekalamitkou a momentálně A00 protože mi zbyla "-). přeteklou vazelinu otřu hadrou, nikde nesmí být venku lepí se na ni prach. Orba a jízda s uzamčenými cvrky je další nesmysl, nevím jak chcete zatáčet bez urvání řídítek, uzamčení je určeno do terénu, kdy dochází k nezvládnutelnému prokluzování jednoho kola. Pracuji hlavou, ne silou, už tak se člověk s tím nadře. Mimochodem, víte, že se silnějšímu předchůdci říkalo otrok a jeho řidiči otrok otroka? :-) YARI
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 17.4.2009 8:19
Jízda s uzamčenými cvrky je doporučení výrobce a je to z bezpečnostních důvodů. Ta jízda není tak náročná na sílu jak popisujete. Pro orbu stačí uzavřít jedno kolo. Pro snažší otáčení. Pootočení pláště na disku není jen o zvednutí kola a vypuštění tlaku v pneu. Je třeba plášť na disku uvolnit, jinak s tím nikdo nehne a to se bez demontáže kola z převodovky neobejde.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 0.62 (?), 18.5.2010 21:14
Požívám Vari prakticky od začátku její výroby a mám to samé jako vy.4 kola na jedné ose, materiál na osu je o 1 mm silnější.Používám jej hlavně pro lesní práce a protože mám vjezd do lesa do velkého kopce mám i mnohem větší přívěsný vůz (doma dělaný) a vše je tak jak říkáte-je to malý železný kůň.Jednou jsem měl problém s motorem, po zahřátí zhasl a nastartovat šel až po ochladnutí.
Po delší době jsem elektroniku upravil tak, aby byla dále od tlumiče a tolik se nezahřívala.Od té doby perfektně pracuje. RV
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 104.40 (?), 1.4.2008 12:47
Změřte si obvod pneumatiky.Já jsem se s tím dlouho potýkal. Nakonec jsem zjístil, že každé kolo bylo jiné. Koupil jsem nový plášť a bylo vše vyřešeno. Stane se to i když pneumatiky nejsou stejně nafoukané. Stačí odpustit nebo přifoukat. Tím se změní obvod kola. S pozdravem Ivo
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
|
Trendy ze sítí 17. týden – terasy
V 17. týdnu se zaměřujeme na trendy ze sítí, konkrétně na inovativní přístupy k terasám, které spočí...
DIY nástěnná závěsná výzdoba vašeho domova
Hledáte nový DIY nápad na výzdobu stěn? Vyzkoušeli jste obrazy, cedule, obrazové koláže, plovoucí po...
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
|
|
|
|