Vari Jikov DSK 317



host - 161.16 (?)
16.4.2009 21:08

Udržovat tlak v šípovitých kolech (1,2 atp.) je dokonce nutnost a jeho kontrolu vřele doporučuji častěji než jednou ročně. Při podhuštěné pneumatice může totiž dojít při velkém záběru k pootočení pneumatiky a ustřižení ventilku duše. Pokud již se Vám to stalo (bez ustřižení) doporučuji nadlehčit nápravu heverem, vypustit pneu a pootočit pneumatiku do správné polohy. Ventilek MUSí být kolmo, jinak dochází k poškození duše v okolí ventilku.   YARI

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 213.71 (?), 17.2.2007 12:47
S tím R jsem se uklepl, samo 1,2,P=3 , R zpátečka 0 neutrál. Mazání jsem měl na mysli ne pořád, ale dle používání. Dvojmontáž v orbě nedělá problém, jak jsem uvedl délka pozemku není taková, že se musím točit, tím je výhodnější couvat a potom dám jen R a s uzávěrkou mohu couvat. Je vhodnější aretovat polohu 1/R, aby rychost nepřeskočila. Řadící páku jsem si prodloužil a tak i při nutném řazení je to jednodušší. Tlak v pneu to určitě dělá, protože se mění odpory i průměr kola. Dofukování kol je nutnost. J.S. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 17.2.2007 13:41
Mě vůbec nenapadlo, že ten Váš pozemek je krátký a v tom případě je orba s uzávěrkou k vůli couvání na místě. Já jsem  dost lidem předělával řazení na krk řidítek a to je taky pohoda, ale teť se to nějak stratilo z trhu. S tím mazáním fakt bacha, ale pokut jezdíte s uzávěrkou je to celkem jedno, protože tam k žádnému tření nedochází a je kolo s nábojem spojeno jak se říká na tvrdo.  Už minule jsem Vám chtěl napsat- toho motoru si važte!! Nic lepšího na Vari nebylo a ani nebude. Kdyby ho Honda neinovovala tak, že nedá po inovaci použít na Vari dodávali by ho do dnes.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 213.71 (?), 17.2.2007 14:08
Dík za rady, motoru si fakt vážím, protože jede super, proto měním olej -0,65l i když by ještě vydržel, ale když jsem měl jiný motor rozdělaný a viděl tu černotu, když to napíšu pěkně, tak to není můj přístup. Mám výhodu v tom, že tyto motory mám 3.   1 co byl koupený v sestavě, 2 měl díru v kl. skříni - po opravě regulátoru nedotáhli šroub na ojnici a ten vypadl, ale druhý nevydržel a praskl a ojnice prošla ven. Navíc v opravně řekli p...., že oprava se nevyplatí, tak i to rozhodlo, že celou sestavu prodal. Já jsem si koupil motor na ND a nakonec už 3 roky šlape jako nový, otvor jsem zalepil silikonem k těsnění kl. skříní. 3 motor byl zadřený po provozu  bez oleje, poškodilo se pouze dělené spodní ojniční oko. Napadlo mě když snížím dosedací plochy objímky a ojnice, tak bude možné opět získat chybějící materiál na obrobení na přesný průměr. Stalo se ,  ne na koleně, ale v odborné dílně. Motor od té doby jede asi 7 let tak, jak má. Oba motory jsem koupil za pakatel,ale s tím, že budou na ND. Potom po důkladné prohlídce jsem se rozhodl motory zprovoznit, po zkušenostech s prvním motorem, byla oprava otvoru ve skříni hračka. GCV160 jsem dostal od známého, za pomoc. Tady bylo potřeba seřídit ventily a vyměnit rozvodový řemínek, tento jsem chtěl původně použít, jako stabilní motor na naviják, ale nemám přírubu, takže zatím používám GXV160. Oprava těchto motorů je díky promyšlené konstrukci jednoduchá a opravdu jsou vynikající. J.S.    
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 17.2.2007 15:16
Já na takové dobré koupě nemám bohu žel štěstí. Jinak Honda je Honda. Není zrovna nejlevnější, ale kdo ví o co jde je to motor, který ve své třídě prostě nemá konkurenci. Ať už je na Vari nebo na různých sekačkách či vertikutátorech. I když rozdíly v motorech GXV a GCV jsou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 213.71 (?), 17.2.2007 16:41
Ano, ventilový rozvod OHV a OHC. GXV OHV je díky tomu profi. Jsou tam sice nějaké díly "navíc" díky uložení vačkové hřídele ve skříni motoru a potom přes zdvíhátka jsou řízeny ventily, ale ozubená soukolí jsou více odolná, než OHC s řemínkem, který pohání vačkovou hřídel umístěnou v hlavě válce. Ale pro běžné použití OHC bohatě stačí. J.S. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.16 (?), 16.4.2009 21:08

Udržovat tlak v šípovitých kolech (1,2 atp.) je dokonce nutnost a jeho kontrolu vřele doporučuji častěji než jednou ročně. Při podhuštěné pneumatice může totiž dojít při velkém záběru k pootočení pneumatiky a ustřižení ventilku duše. Pokud již se Vám to stalo (bez ustřižení) doporučuji nadlehčit nápravu heverem, vypustit pneu a pootočit pneumatiku do správné polohy. Ventilek MUSí být kolmo, jinak dochází k poškození duše v okolí ventilku.   YARI

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.16 (?), 16.4.2009 21:19

Ještě k cvrku v kolech. Je doporučeno je mazat denně OLEJEM, nikdy ne vazelínou- zasychá!!! Denně je sice nemažu, ale dosti často (15 let častého používání bez závad).Při jízdě z kopce je vypínám, je to náhrada diferáku, nikoliv volnoběžky! Nemazání je nesmysl! Náboj mažu jednou ročně dekalamitkou a momentálně A00 protože mi zbyla "-). přeteklou vazelinu otřu hadrou, nikde nesmí být venku lepí se na ni prach. Orba a jízda s uzamčenými cvrky je další nesmysl, nevím jak chcete zatáčet bez urvání řídítek, uzamčení je určeno do terénu, kdy dochází k nezvládnutelnému prokluzování jednoho kola. Pracuji hlavou, ne silou, už tak se člověk s tím nadře. Mimochodem, víte, že se silnějšímu předchůdci říkalo otrok a jeho řidiči otrok otroka? :-)   YARI

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 17.4.2009 8:19

Jízda s uzamčenými cvrky je doporučení výrobce a je to z bezpečnostních důvodů. Ta jízda není tak náročná na sílu jak popisujete. Pro orbu stačí uzavřít jedno kolo. Pro snažší otáčení. Pootočení pláště na disku není jen o zvednutí kola a vypuštění tlaku v pneu. Je třeba plášť na disku uvolnit, jinak s tím nikdo nehne a to se bez demontáže kola z převodovky neobejde.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 0.62 (?), 18.5.2010 21:14
Požívám Vari prakticky od začátku její výroby a mám to samé jako vy.4 kola na jedné ose, materiál na osu je o 1 mm silnější.Používám jej hlavně pro lesní práce a protože mám vjezd do lesa do velkého kopce mám i mnohem větší přívěsný vůz (doma dělaný) a vše je tak jak říkáte-je to malý železný kůň.Jednou jsem měl problém s motorem, po zahřátí zhasl a nastartovat šel až po ochladnutí. Po delší době jsem elektroniku upravil tak, aby byla dále od tlumiče a tolik se nezahřívala.Od té doby perfektně pracuje. RV
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 104.40 (?), 1.4.2008 12:47

Změřte si obvod pneumatiky.Já jsem se s tím dlouho potýkal. Nakonec jsem zjístil, že každé kolo bylo jiné. Koupil jsem nový plášť a bylo vše vyřešeno. Stane se to i když pneumatiky nejsou stejně nafoukané. Stačí odpustit nebo přifoukat. Tím se změní obvod kola. S pozdravem Ivo

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Úprava vody magnetickým polem12:13
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika