|
Vari jednotka PJXP200
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
host - 9.252 (?), 15.4.2015 23:40
Dobrý deň...Tak ja ho mám na Varine.Od minulej jesene... Vtedy som to "zabiehal"..Skúsenosti???Možno Vám to pomôže(cca 50 motohodín...)Nelúbi kopčeky... Tzn...Trošku dlhšie v náklone a dusí sa... Akoby nedostával palivo, pretože,ak s ním akoby mykáte, tak ide...(ozaj, mám iba rotavátor Global, takže píšem iba o mojich skúsenostiach)..Silu má... To sa fakt dokáže zahrabať aj pol metra... :o)..Spotreba?Nalejem cca 1 liter a idem okolo 2 hodín... A to ho neršetrím... A pôda je ťažká... juj, velmi ťažká...(ozaj, ten náklon som myslel do kopčeka... Dole ide, ako hodinky..To mu fakt nemôžem uprieť...)Tichý, úsporný,silný... V kombi rotavátor Global nemá zábranu... Aj tak by som rád vedel, prečo ho to do toho kop.pčeka(cca 20st) tak "DUSÍ"..Myslím, že na rovinu nemá konkurenciu(cena, výkon...)...Je to iba môj názor a skúsenosť po cca 50 mh... Tak to neberte ako návod... Ivo.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 214.174 (?), 8.12.2017 12:20
Dobrý den, začal mi stávkovat starý motor Jikov ještě s plechovou nádrží, běží pořád ve vysokých otáčkách pravděpodobně někde přisává vzduch. K tomu spojka už není zrovna nejlepší tak uvažuji že bych využil ještě dotace a koupil čtyřtakt. Používám ho převážně na dopravu (dřevo, tráva seno) a to převážně v dost prudkem svahu aby to dvoutakt vyjel jedu často na 1. Zvládl by to čtyřtakt na 2 nebo pojedu ještě pomaleji na 1. Má to někdo vyzkoušené? Dvoutakt mám ještě jeden s plastovou nádrží ten b zůstal na sečení.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 16.4.2015 6:48
GXV Honda okopírovaný i s nedostatky, toto se okopírováním nezjistí, musí být vývoj a zkušenosti. Motory s plechovým krytem měly v kopci přesně stejné problémy s nedostatkem paliva. GXV s plastovým krytem motoru měly už nádrž jinou s takovým snížením. Do většího kopce s plnou nádrží, jinak nevyjedete a v rotavátoru nastavit radličku a kleče, aby byl motor pokud možno v rovině.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 11.12.2017 20:55
Pane 214.174, ten 4T vemte, ale ne Hondu GCV 160, protože ta je slabá. Když dotaci, tak XP200. S vozejkem plnym sena to dáte na dvojku do kopce bez problému, ale dřevo potáhnete na jedničku. To by Vám dvojka nedala se žádným motorem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.42 (?), 12.12.2017 5:40
S vozejkem plnym sena je jako skoro s prázdnym vozejkem a Honda dává kopec na asfaltu za 3. Na asfaltu dá Honda kopec s plnym vozejkem dřeva za 2. Na 2T převodovce bude 4T pomalejší o to silnější, neboť je převodováno do pomala. Na větší vzdálenosti to bude otrava, pojede pomalu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 16.4.2015 8:09
Na DSK 317 jde použít 4T motor za cenu zpomalení všech rychlostí. Nižší rychlost je mínus v orbě, dopravě. I takové rýhování brambor šnečím tempem je naprd. DSK 316 je už vysloveně nutnost přizpůsobit 4T motoru. Ve vari v diskuzi a dotazech je vysvětleno. Zmínku o ponechání převodů 2T na 4T považuji jako šikovnou odpověď než použitelnou variantu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 244.2 (?), 16.4.2015 8:21
Lepší než přestavova převodovky je prodat 2T komplet a koupit 4T komplet (nový či použitý) nebo si zvyknout, že to jede pomaleji.
Sada 2 nýtů je kolem 100,-Kč originál, nebo cca 40,- za repliku...
ale u seznamu doplním detaily
2T + T20 původní trubičkové nýty
2T + T19 původní trubičkové nýty
2T + DSK317/S dát nýt pro 2T do doby než dáte 4T
2T + AKY původní trubičkové nýty
2T + RP-T2 původní trubičkové nýty
2T + RP-T2/S do doby pořízení 4T dát nýt pro 2T
2T + PP60 do doby pořízení 4T dát nýt pro 2T
4T + T20 výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + T19 přestavba nebo nákup nové DSK316PSVN
4T + DSK317/S standardní sestava
4T + AKY výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + RP-T2 výměna nýtů za nové s hlavičkou
4T + RP-T2/S standardní sestava
4T + PP60 standardní sestava
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
|
|
|