Vari IV + Honda GCV160 + měrka oleje
|
|
 |
 |
PP. - Diamantový Zahrádkář (6671) - 70.100 (?) 30.4.2009 14:02
Ti co dělají technickou podporu, nemají rádi ty, co dělají web. Třeba s nima nemluví. Vznešeně se tomu říká "špatná komunikace", česky "levá neví, co dělá pravá". Ale tohle Vám nepomůže. Nemám sekačku, nemám zkušenost. Asi bych si to odměřil a stanovil, kolik má být oleje pro oba způsoby "napůl", jakési optimum. na tom bych se snažil hladinu držet a postupně se někde dopídit pravdy. Obecně méně vadí, když je oleje víc, než žádný. Každý (snad i tento) motor má rezervu, že při malém poklesu pod spodní mez se nic nestane.
Prosím JS., aby sem v reakci NEPSAL, že nadměrné množství oleje způsobuje kouřivost, etc. To vím.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 121.155 (?), 30.4.2009 12:49, zobrazeno: 26276x
Předem se omlouvá jestli zakládám novou diskuzi, která zde již jednou proběhla, ale nenašel jsem odpověď na můj problém. A ten zní: Jak změřit hladinu oleje u této kombinace VARI IV s motorem Honda GCV160? Honda uvádí měřit hladinu: Vyndat měrku otřít a volně ji po okraj závitu vložit do nalévkového otvoru. Ale VARI s tím samým motorem tvrdí vyšroubovat měrku otřít a znovu jí zašroubovat. A teď kdo se v tom má vyznat. Díky za rozřešení Petr K.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 83.101 (?), 30.4.2009 13:10
Tento motor mám na své sekačce. A v návodu mám také napsané jen volně vložit na okraj. Návod jsem původně nečetl a tak jsem to měřil zašroubované a rozdíl je cca půl vyznačeného pole měrky, takže to neřeším. Hlavní je že to není na minimu.
Michal
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 121.155 (?), 30.4.2009 13:15
No jenomže to je ten problém já to zašroubuji doplním na střed a ouha bude to ve zkutečnosti na minimum, nebo ještě méně.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 10.90 (?), 30.4.2009 13:16
Každopádně bych se řídil pokyny výrobce motoru. Většina výrobců zahradní techniky totiž odkazuje na návod k obsluze motoru. Pokud jej nemáte tak zde.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 121.155 (?), 30.4.2009 13:29
No ještě je otázka jestli VARI nějakým způsobem nemodifikvala délku měrky nebo délku výpustního otvoru. A ten návod mám byl dokonce u VARI IV, děkuji. Tento návod se dokonce dá stáhnout přímo na VARI webu. Ale VARI tvrdošíjně tvrdí měrku zašroubovat.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 121.155 (?), 30.4.2009 13:37
Ano s tím souhlasím. Nicméně pokud se to má oprvdu zašroubovat tak potom zase bude oleje nadbytek.
Pro pana P.P.: Technickou podporu jsem samozřejmě kontaktoval. Bylo mi řečeno zašroubovat. Oni to mají koneckonců i na videu ke stažení kde technik opravdu měrku zašroubuje před samotným měřením. Ale když jsem technické podpoře napsal že na jejich vebu mají návod přímo k motoru HONDA kde je posáno nešroubovat, tak už se mi neozvali.
A teď co si má uživatel vybrat???
|
|
 |
|
 |
 |
|
PP. - Diamantový Zahrádkář (6671) - 70.100 (?), 30.4.2009 14:02
Ti co dělají technickou podporu, nemají rádi ty, co dělají web. Třeba s nima nemluví. Vznešeně se tomu říká "špatná komunikace", česky "levá neví, co dělá pravá". Ale tohle Vám nepomůže. Nemám sekačku, nemám zkušenost. Asi bych si to odměřil a stanovil, kolik má být oleje pro oba způsoby "napůl", jakési optimum. na tom bych se snažil hladinu držet a postupně se někde dopídit pravdy. Obecně méně vadí, když je oleje víc, než žádný. Každý (snad i tento) motor má rezervu, že při malém poklesu pod spodní mez se nic nestane.
Prosím JS., aby sem v reakci NEPSAL, že nadměrné množství oleje způsobuje kouřivost, etc. To vím.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 30.4.2009 14:04
Tak jim napište znovu a třeba do kniny návštěv, popište předešlou komunikaci a dořešte to. Je to nejpřímější cesta k pravdivému výsledku.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|