Vari Honda 190 v mrazu -3 nestartuje



host - 230.16 (?)
30.11.2019 22:25

Ale to delám každý rok

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 230.16 (?), 30.11.2019 22:25

Ale to delám každý rok

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 205.234 (?), 1.12.2019 6:51
Hele to se nedá číst. Co děláte každý rok?Jako ze čistite každý rok karburator?To si opravdu někdo mysli, ze Honda neumí udělat motor, který jede i při teplotě mírně pod nulou.?Vite jak pracuje sytič?Myslim ten, co se zapíná mechanicky kouli na pravou ruku po plném plynu.Davate stabilizator?Benzin bez bio?No asi ne, když je to po par hodinách provozu zase stejne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.16 (?), 1.12.2019 8:32

Každý rok po sezone dám karburátor do ultrazvuku, jezdím na benzín 98 a prosím nedelejte ze me blbce, pokud bych musel dávat do 98 ješte stabilizátor tak potom opravdu Honda neumí udelat motor.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 1.12.2019 9:57

Mám motory Honda i staré přes 20 let. Karburátory nebyly ani jednou na ultrazvuku. Ještě jsem za ta léta, co s motory mám možnosti pracovat neslyšel, že někdo dává po sezóně karburátor na vyčištění ultrazvukem. Zřejmě neznáte, že toto vyčištění by se nemělo opakovat. Je to pouze a jen záchrana karburátoru, před jeho výměnou. Po úspěšném ultrazvukovém vyčištění by měl majitel motoru pochopit, že před tím něco dělal špatně. Kdybyste napsal, že po sezóně měníte olej, dalo by se toto téma smysluplně rozvinout. Jen demontáž karburátoru má negativní vliv na související součástky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 64.151 (?), 1.12.2019 11:36

To co doporučují ve značkovém servisu, pouštím jedním uchem tam a druhý ven. Stalo se, že jsem jim koukl, samozřejmě nechtěně, pod ručičky a tak raději od takové instituce dál. Hlavně, že neustále melou, že nemáte správný vercajk, že nevíte jak na to šáhnout a koruna všeho - ultrazvuk. V této souvislosti mi nějak nejde do hlavy, proč v podělaném Česku, nedostanu koupit servisní nářadí a servisní manuál. Mazat, nebo upravovat můžete jen, když jste přihlášen, ale myslím si, že to tak úplně nejde. Ptát se tady na něco, jsem vemi brzy zavrhl. Přes všechny možné invektivy, je nutné si stát za svým a výlevy oponentů, zvláště těch ze zásady, jaksi házet za hlavu. Teď ke startování. Může být také závada v elektronice, což se bez drahého diagnostického zařízení, nedá zjistit. Můj motor jiné značky ze Země vycházejícího slunce, asi po jedenapůletém sporadickém používání, také stávkuje. Zjistil jsem, že mu dělá velmi dobře slunění, což dnes nepřipadá v úvahu a zmenšení odtrhu svíčky na polovinu, také pomáhá přidat hejblátkama od karburátoru, jedním prstíčkem, ceres až na doraz.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 1.12.2019 12:07
Značkový servis je vybavením a znalostmi o několik pater nad tímto vláknem. Slunění urcitě dělá dobře každému motoru, neboť z něj dostane vlhkost. Se zapalováním tato Závada nemá nic společného. Projevovala by se kdykoliv, bez ohledu na vnější teplotu. Houpaní motoru, problémy se startováním jsou spojeny s karburátorem a palivovou soustavou ve stavu motoru bez značného náběhu. K ránu bylo na Vysočině dost nulou, tak jsem zkusil startovat. Znovu opakuji, ten motor má velký náběh provozních hodin za dobu přes 20 let. Na teploměru bylo -5,3C. Stojí pod šopou, kde mohlo být o stupeň méně. V zimě dávám do BA 95 stabilizátor paliva Fuel Fit. Start, jako v létě, déle jsem nechal sytič. Máte smůlu, že jste si koupil stroj, kterému nerozumíte. Nejste první a poslední zdaleka nebudete, doba neučí lidi technicky přemýšlet a něco umět mimo klávesnici.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 205.234 (?), 1.12.2019 15:10
Píšete, ze mate z Hondou dvacetiletou zkušenost. To vítám akorát mi vadí, ze někdy nechápu některé rady.Dam příklad. Nechám déle sytič píšete. Předpokládám ze tazatel má jako já sytič na klečích a musel by celou dobu nechávat motor běžet na plný plyn. Chtěl si převézt nějaké dříví, tak asi na sekačce nebo sněžné freze to nebylo. Jinak s tím ze si koupil něco čemu nerozumí mi nevadí. Vadí mi ze machruje.Stabilizator je pro nej obtíž. Tady je to pro lidi kteří potřebuji napovědět a uměji si z těch napoved vybrat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 230.16 (?), 1.12.2019 15:26

Nevadí mi stabilizátor a ani nemachruji, u Benziny mi řekli že 98 je bez bio přísad, když jsem jezdil na 95 tak jsem ho tám dával, co se týká sytiče, vím kde je a po chvilce behu naprázdno ho stahuji, jinak si rád nechám poradit ale vadi mi že cokoliv napíšu jsem stále za blbce, opravdu to byl dotaz vícemene o zkušenostech ostatních a ne proto aby se tu do me nekteři strfovali, motor jsem dal do sklepa a příšte už to bude v pohode.   PS- dokonce vím i kde to má kvalty.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 1.12.2019 16:12

Sytič nechávám déle, neboť rychlé uvedení motoru do volnoběhu po startování způsobí, že motor zhasne chudou směsí. Plný plyn se sytičem, což je pozice za plným plynem, krátce motoru neškodí. K tomu, co jsem napsal, bych doporučil zejména v zimě přidávat Fuel Fit. V létě zkondenzovaná voda tak nevadí, jako v zimě. A byl byste překvapen, jak troška zvodnatělého benzínu dokáže potrápit. I nahřátí svíčky má svůj význam, ale ne proto, že svíčka nemá teplotu. Nahřátím svíčku vysušíte a přestane probíjet mimo elektrody. Bez jiskry se motor nerozběhne. V nádrži ponechaný starý benzín je nejlépe vyměnit za čerstvý. Stabilizátor je prevence, ne že hned zlepší stav po přidání do starého benzínu v nádrži. Po starém benzínu je nejlepší vypustit benzín z nádrže i karburátoru. K tomu je výpustný šroub na spodku plovákové komory.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.61 (?), 2.12.2019 22:03

To co jste postnul je běžná odpověď na dotazy lidí, kteří si myslí, že jim výrobce jejich miláčka pomůže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika