Sytič nechávám déle, neboť rychlé uvedení motoru do volnoběhu po startování způsobí, že motor zhasne chudou směsí. Plný plyn se sytičem, což je pozice za plným plynem, krátce motoru neškodí. K tomu, co jsem napsal, bych doporučil zejména v zimě přidávat Fuel Fit. V létě zkondenzovaná voda tak nevadí, jako v zimě. A byl byste překvapen, jak troška zvodnatělého benzínu dokáže potrápit. I nahřátí svíčky má svůj význam, ale ne proto, že svíčka nemá teplotu. Nahřátím svíčku vysušíte a přestane probíjet mimo elektrody. Bez jiskry se motor nerozběhne. V nádrži ponechaný starý benzín je nejlépe vyměnit za čerstvý. Stabilizátor je prevence, ne že hned zlepší stav po přidání do starého benzínu v nádrži. Po starém benzínu je nejlepší vypustit benzín z nádrže i karburátoru. K tomu je výpustný šroub na spodku plovákové komory.