Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Sytič nechávám déle, neboť rychlé uvedení motoru do volnoběhu po startování způsobí, že motor zhasne chudou směsí. Plný plyn se sytičem, což je pozice za plným plynem, krátce motoru neškodí. K tomu, co jsem napsal, bych doporučil zejména v zimě přidávat Fuel Fit. V létě zkondenzovaná voda tak nevadí, jako v zimě. A byl byste překvapen, jak troška zvodnatělého benzínu dokáže potrápit. I nahřátí svíčky má svůj význam, ale ne proto, že svíčka nemá teplotu. Nahřátím svíčku vysušíte a přestane probíjet mimo elektrody. Bez jiskry se motor nerozběhne. V nádrži ponechaný starý benzín je nejlépe vyměnit za čerstvý. Stabilizátor je prevence, ne že hned zlepší stav po přidání do starého benzínu v nádrži. Po starém benzínu je nejlepší vypustit benzín z nádrže i karburátoru. K tomu je výpustný šroub na spodku plovákové komory.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika