Vari GCV 190 vs. kopec



host - 11.107 (?)
18.1.2012 17:35

224.46 zřejmě reaguje na můj příspěvek z léta loňského roku. Já netvrdím, že ten nesmyslný filtr na B&S něco nevyfiltruje, asi ano ale za ty peníze je tam drahý a na tom trvám. Nebagatelizujte tvrzení o tlakovéfiltraci! Ono se to totiž dost dlouho používalo jako účelová lež na nalákání zákazníků, aby dali přednost těmto motorům před jinýma a třeba i stejné značky. A tlakové mazání u auta a jeho kontrola? Ještě jste si nikdy nevšiml takové červené kontrolky se symbolem olejničky? Má to dneska kdejaké auto, třeba to k vám taky dorazí. Trvám však na tom, že pokud má motor tlakové mazání, měla by mít obsluha informaci o jeho funkčnosti. Tlakové mazání bez kontroly zda je v provozu či nikoli může zavdat na dost drahou opravu motoru, aniž by obsluha něco zanedbala a to je přece divný, ne? Karosa měla centránlí tlakové mazání podvozku, to máte pravdu, ale uznáte, že to s tímto nemá nic společného. Těžko se mi ve vašem slovenském textu hledá co jste čím chtěl říci, neb píšete jaksi divně - zmateně. Vače přetahovaná s kýmsi o ničem nevypovídá, snad jen o vašich myšlenkových pochodech a zaručuju vám, že to dokážu udělat taky tak, že výtěz bude úplně jiný motor, než ten váš. To přece není argument, přetahování. navíc jste ani nenapsal o jaké typy motorů konkrétně šlo.  No nic, ať se vám tam daří.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 19.98 (?), 16.7.2011 12:59

Nádobku vzduchového filtru vyčistěte (vytřete dosucha) a nalijte na dno cca 1 cm motorového oleje (třeba toho, který použijete na smíchání s benzínem do palivové směsi). Filtr samotný by měl být kovový, stačí vyprat v benzínu. Měl by to být odstředivý filtr a nasávaný vzduch se zbaví nečistot tak, že ty se zychytí na olejové hladině.

                     
host - 224.46 (?), 18.1.2012 11:14

Dobrý den,

ja som vlastnikom B&S ci uz ma to tlakove alebo nie to je tak jedno ten filter nie je len na predrazenie ale hlavne na to aby precistil olej od necistôt ktore vznikaju a tym zvysil mazaciu schopnost oleja ktory ak je plny karbonovych alebo inych castic ma tuto schopnost zhorsenu tak radŠej dam 10€ na filter ale ked mi rozobere motor a pozdrie sa do salky valca tak sa len kukal ze ako nove po 5 rokoch tvrdeho uzivania... a hondy kamarat si kupil hondu tam sme skusili ako je na tom silovo zapol som sa s nim za lano a ja s mojim brigsom som ho pretiahol ako nic a objem je ten isty len vykon asi niekde inde s pozdravom D. a este ku kontrolke v aute tak isto filter kde mate kontrolku tlaku oleja? jedine v karosach je aj ta ukazuje hocico toť vse :)

                     
host - 0.146 (?), 18.1.2012 12:00

Zdravím míval jem PF62 uvezla 15q spotřeba 4x víc jak Vari které uveze 4x mín a ma s tím problém je tam znat že chybí diferák a má malá kola je jen tak na nějaké drobné převezení po zahradě a ve vesnici ale zese je vynikající co se týka rotační plečka rotavátor na orbu to přepínání těch šnapru v kolech taky nic moc péefka byla tank ale na malou zahrádku špatné otáčení všechno má svoje pro i proti

                     
host - 11.107 (?), 18.1.2012 17:35

224.46 zřejmě reaguje na můj příspěvek z léta loňského roku. Já netvrdím, že ten nesmyslný filtr na B&S něco nevyfiltruje, asi ano ale za ty peníze je tam drahý a na tom trvám. Nebagatelizujte tvrzení o tlakovéfiltraci! Ono se to totiž dost dlouho používalo jako účelová lež na nalákání zákazníků, aby dali přednost těmto motorům před jinýma a třeba i stejné značky. A tlakové mazání u auta a jeho kontrola? Ještě jste si nikdy nevšiml takové červené kontrolky se symbolem olejničky? Má to dneska kdejaké auto, třeba to k vám taky dorazí. Trvám však na tom, že pokud má motor tlakové mazání, měla by mít obsluha informaci o jeho funkčnosti. Tlakové mazání bez kontroly zda je v provozu či nikoli může zavdat na dost drahou opravu motoru, aniž by obsluha něco zanedbala a to je přece divný, ne? Karosa měla centránlí tlakové mazání podvozku, to máte pravdu, ale uznáte, že to s tímto nemá nic společného. Těžko se mi ve vašem slovenském textu hledá co jste čím chtěl říci, neb píšete jaksi divně - zmateně. Vače přetahovaná s kýmsi o ničem nevypovídá, snad jen o vašich myšlenkových pochodech a zaručuju vám, že to dokážu udělat taky tak, že výtěz bude úplně jiný motor, než ten váš. To přece není argument, přetahování. navíc jste ani nenapsal o jaké typy motorů konkrétně šlo.  No nic, ať se vám tam daří.

                     
host - 2.247 (?), 3.2.2012 18:30

Jak už jsem tu jednou psal, závaží nezávaží, pokud je to do kopce, jak znělo zadání, tak 5 nebo 6,5 koně na náklad a obsluhu je málo, mám to vyzkoušené. O komfortu obsluhy nemluvě.

                     
host - 27.106 (?), 6.2.2012 14:52

Tím bych si tak právě nebyl jist, ty koně by stačily a jednička to zvládne levou zadní ale problém je ve váze, na to je ta varina příliš lehká. Řešil jsem to dvoumontážema a pak ještě metrákovým závažím napředu a pak to již docela jelo jenže to by ta převodovka byla brzy po smrti.. To je při naložení do kopce a teď na druhou stranu, při jízdě dolů pokud by se brzdilo motorem tak by to na něj byl podobný nápor jako při orbě s T-20 u Terry.

Varina je dobrá ale nesmí se ztrhat, na to dřevo by to chtělo něco pevnějšího.. 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Robotická sekačka na chalupu6.6.2025
Filtrace kohoutkové vody6.6.2025
Robotická sekačka na chalupu5.6.2025
Robotická sekačka na chalupu3.6.2025
Levné nářadí - koupit/nekoupit? Jaké a proč?29.5.2025
Posuvné dveře svépomocí19.5.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika