Ano, živé závaží je také řešení - používám jej se sousedem při vyjíždění prudkého kopce do vinihradu. Ale nedoporučuji jej, poněvadž nadměrně zatěžuje nápravu (ložiska a poloosy). Mnohem lepší, tak jak jsem uvedl, je posílit závaží v kolech. Orební kola jsou možná pro někoho řešení, ale u nás, kde se střídá asfaltový povrch s hliněným, je to bezpředmětné. S brzdami opravdu pozor, vozík ANV350 má miniaturní brzdy, které toho moc neudrží a nevydrží. Sám mám vozík Vares IT 500 na 700 kg s brzdami o průměru 160mm, což je podstatně více než u AN 350, a musím říct, že jsou nic moc. Brždění motorem je velmi škodlivé pro šnekový převod, dochází k brzkému opotřebení, případně k destrukci uložení šneku (stalo se mi to před 24 lety). Při návštěvě opraváře strojů Vari jsem zjistil, že je to častá porucha, pokud se užívá nadměrně brždění přes převodovku. Pro hnidopichy - olej byl každoročně vyměňován (PP90H). Nyní mám Agzat s diferenciálem a to je jiný svezeníčko. P.G.