|
Vari DSK 317: nepřesné řazení
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
host - 189.72 (?), 13.4.2015 17:38
To co hlásáte je scestné, jako většina vašich příspěvků. Běžte do muzea a vemte s sebou projektanty z Libic. Tam uvidíte, jak se to u takových mašin řešilo. Jestli mne pozvete a pro mne přijedete, tak si rád udělám výlet na některý dílenský den, abych se s tím mohl seznámit před nákupem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.61 (?), 13.4.2015 18:50
Hele kluku, co to meleš! Každý Zetor měl pod volantem kus plechu ve kterém bylo procviknuto písmeno H s více stojinami - kulisa, u každého zakončení byl vyznačen rychlostní stupeň, když se ŘP nacházela ve spojnici stojin, tak tam byl neutrál. Ostatně touto kulisou ve které chodí ŘP je vybavena každá mechanická převodovka.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.9 (?), 13.4.2015 20:07
PP: Stroje do komunální sféry jsou profi... Řazení je třeba mít v ruce. Časem podle polohy páky poznáte zařazenou rychlost, aniž se podíváte na značky na převodovce. Rychlost je zařazena jasným zacvaknutím a řadící páka v této pozici drží. Na orbu a podobné práce, kde chcete řadit 1-R-Z je aretační kolík s kuličkou. Zabrání nechtěnému zařazení rychlosti, která je pro práci s půdou nevhodná. Potom je aretaci třeba zrušit, ani ohnutá řadící páka nepomůže zařadit mimo aretaci 2-P. Když nejde řadit, násilí problém nevyřeší. Učili jsme se všichni při seznámení se obsluhou malotraktoru, zpočátku je lépe pomaleji a s citem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 234.2 (?), 13.4.2015 23:07
Tady si protiřečíte. Jednou napíšete, že to neni profi stroj a o kousek jinde, je to profi stroj. Na variku se rychlostní stupně neřadí postupně!! Protože se dá řadit jen v klidovém stavu, mužu zařadit cokoliv s ohledem na schopnost stroje se na daný rychlostní stupeň se rozjet.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 96.89 (?), 13.4.2015 17:27
To neni vaše chyba Aleši. Musíte si na to zvyknout. V minulosti stroje s takovouto převodovkou a dokonce nejen ty, měly řadicí páku uloženou v kulise a to jen proto, abyste dobře zařadi rychlostní stupeň, který chcete. Píchl jste do vosího hnízda a třeba vám bude s velkou dávkou ironie naznačováno, že chyba je nejspíš někde mezi řídítky - ten který se vysmívá, ani neví, že to nejsou řídítka, ale kleče. Řídítka se přece vyskytují na jiných strojích - a sedačkou. Nemám přesně tutéž převodovku, přesto vás můžu trochu uklidnit, řadí se mi stejně blbě. Musíte to holt nějak přenést přes srdce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 13.4.2015 17:52
Je zajímavé, čím je tento výrobek déle v prodeji a čím více se mění technická znalost obsluh, tím na světlo vystupují větší záhady. Je úplně notmální, že se stane, že při přeřazování narazí zub na zub a nejde dořadit, prostě se tak zastaví převodovka. Třicet let si s tím obsluha věděla rady. Až do dnes. O řazení kopanci nohou už ani nepíšu. A když to není chyba Aleše, pak čí? TOHO ŽELEZA? To snad ne. Ono totiž Alešovo popsané přeřazování z "P" na dvojku kdo ví o co jde, tak je to z jedné krajní polohy řadící páky do druhé a hlavně přes zpátečku a to se tam těch koleček po cestě potká. Převodovka je nová, nechal bych to a řešil až na podzim při záruční prohlídce. No a všechna řazení se provádí rukou za klidu stoje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|