Vari



host - 11.107 (?)
11.9.2015 19:41

Motor Honda GXV 160 a GXV65 jedno jest. Označení 65 je označení Vari. Honda takový motor nezná. A vyšší výkon? Jo, když se zvednou otáčky na regulátoru, proč ne.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 9.6 (?), 10.9.2015 21:40

Já jsem zvědav na XP200, recenze zatím vypadají velmi dobře. Ale GXV 65 byl úplně nejvýkonnější motor co na VARI kdy byl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.74 (?), 10.9.2015 21:58
Motor se již zaběhl. Jezdím 6 km převýšení ca 200 m. První jízdy po opravě byly spíš z mé strany opatrnější, teď ho nešetřím. Táhne minimálně stejně, jako nový GXV 160. Porovnavá se snadno na stejné cestě na stejný kopec.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 35.29 (?), 10.9.2015 22:19
GXV65

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 11.9.2015 19:41

Motor Honda GXV 160 a GXV65 jedno jest. Označení 65 je označení Vari. Honda takový motor nezná. A vyšší výkon? Jo, když se zvednou otáčky na regulátoru, proč ne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 11.9.2015 21:18

Číslo 65 znamená desetinásobek výkonu v HP a toto označení je běžné u sekačkových motorů B&S, Tecumseh,... A tento výkon odpovídá současně nabízenému motoru Honda GSV 190.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 58.147 (?), 11.9.2015 22:37
Ano, GXV160 a GXV65 jsou stejné motory z pohledu výkonu. Na GXV65 jsou na štítku otáčky 3600/ min, tak se dá nastavit i GXV 160. Víc rozdílů je ve vývojové řadě GXV 160. První motory měly plechový kryt motoru i startování, jinou nádrž, jiný vzduchový filtr, jiné sání. Později se změnilo i uložení klikového hřídele, u spojky je mohutně dimenzované pouzdro místo ložiska, to zůstalo na straně startování. Odlitky skříní motorů jsou stejné, proto je možná záměna dílu s ložiskem, pouzdrem. Pozdější varianta nádrže má palivovou hadičku vyústěnou v upraveném sběrači, aby se palivový systém nezavzdušňoval během přelévání benzínu v poloprázdné nádrži. Současné GSV a GCV motory mají výborné parametry, Ovšem GXV profi se na Vari montoval asi už od r. 1994. V té době to byl velký kvalitativní skok Vari malotraktorů, nejednou jsem vysvětloval, co to mám za motor. Změny nastaly také na odstředivé spojce a klečích.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika