Výrobce dělal Vari Quatro jen asi rok zhruba zárověň s příchodem motoru Honda GXV 160. To byl ještě vrch motoru černený plech a výfuk chrom a hlanvě - klika komplet v ložiskách. Pojzději byl, jak víme, už jen s jedním ložiskem a jedním futrem, no a nakonec ho předělali tak, že se na Vari, k vůli rozměrům, nedá použít. Ten adaptér Q byl vlastně před stojem tedy ptačený, ovládání plynu na nohu, sedák hned před motorem, mech. kotoučové brzdy na zadních kolech, brzdové segmenty ze Š 105-120 volant a řízení 1:1, takže dost blbě se s tím jezdilo. Udržet na trojku rovný směr byl prostě problém bylo to jak motokára. Přední kola bantam v ložiskách. Hydraulika mechanická no taky spíš k zlosti, ale zvedalo to jak zadní závěs, tak i přední. V dnešní době by to už asi nikdo nekupoval, protože jednak zjistí, že sice za tím nemusí chodit, ale na polní práce to moc nebylo. Myslím si, pokud někdo chce využívat vozík za auto na přepravu materiálu tak ukutit něco jak má pa, ale fakt s brzdami.