T4 K14 vs TZ4 K14



host - 7.146 (?)
28.3.2008 22:06

Dík za lichotku. Dávej jsi na to pozor! Může se ti rozvalit převodovka. A při zařazení motorový závislosti si dávej pozor na zašoupnutí, aby zuby nešli o sebe v převodovce.  Jinak se ti ozubené kolečko v převodovce zničí. Jsou tam jemné zoubky, které jsou náchylný.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
vnetusil - (12) - 114.146 (?), 7.2.2008 22:21

Aha, asi jsem něco přehlédl, nepochopil jsem, že je potřeba řadit. No, ale přihrnování brambor by mohla utáhnout i motorová závislost s plynem na čtvrtině. I když přiznávám, že to není optimální.

                     
host - 89.134 (?), 8.2.2008 10:50

V podstate áno, ale pri použití motorovej závislosti má kardan aj na štvrť plynu relatívne vysoké otáčky a keď nieje na navijáku prevodovka t.j. ze naviják ma otáčky kardanu a s priemerom navíjaceho bubna narastá obvodová rýchlosť.(za tým ohŕňačom by si musel bežať)

                     
host - 7.146 (?), 24.2.2008 11:22

Návod na fotky TZ-4K-14 z Maďarska. 1. zadat: seznam - ve všech jazicích KOLHOOS.PRI.EE. 2. První odstavec KOLHOOS.PRI.EE. 3. PO"LLUTEHNIKA. 4. AGROZET PROSTEIOV TŠEHHOSLOVAKKIA SV. 5. Klikni na TZ-4K-14 a měli by se ukázat fotky z technickýma datama. Nebo to přepošlite, kdo to umí na forum k spestření těchto stránek. Dík.

                     
Ramik - (11) - 209.65 (?), 24.2.2008 12:27
                     
host - 73.191 (?), 28.2.2008 9:39

Zdravím všechny majitele TK a podobných stroju. Vlastním 15 let TK 10 r.v. 68. Je to dobrý stroj, i kdyz má svoje mouchy. Mám ho trochu upravený. Mám na něj živnost a vozím s ním hlavně uhlí a dřevo pro lidi. Občas je i nějaký kšeft s pluhem nebo s kultyvátorem, vše upravené konské. Dřive sem měl na traktoru vše orygoš ale po třetí zimě sem měl toho dost. O přivídělek sem nechtěl přijít a o zdraví taky ne. Tak sem postavil kabynu. Byl to docela oříšek, hlavně kde ji připevnit.. Další problém byl s nakládkou uhlí. Dřive mi to vždycky někdo naložil nakladačem, ale později uš to nešlo, a ručně to nejde. Tak sem pro změnu stavěl nakladač. Mám ho uš pátým rokem, a dodnes se trápím s jeho sílou zdvihu. Unese do 100 kg a to je dost málo. Hydrauliku mám skládanou a čerpadlo oryginál, asi slabé a vychozené. Několikrát sem předělával pístnici a uchycení,ale problémy sou stále, hlavně když se oteplí. nepomohl ani husčí olej. U výrobce se dá koupit čerpadlo nové, ale nevím jestli to taky utáhne. Pak jen upravit jiné. Před měsícem sem měnil motor, který mám s inzerátu za 4 tis, taky s TK 10, ale jiného typu, s motorem vzadu a s korbou. O typu tu byla uš řeč. Vyměnovaly ho za nějaký dvouvál honda. Ten muj uš mel toho dost a řekl si o generálku. Mám aspon jeden do náhrady. Tak to by pro začátek stačilo.O dalších potížich se  ještě ozvu. Tak se mějte, a těším se na další rady.Udělám nějaké fotky, a pokusím se je sem poslat.           FRANTA.

                     
host - 7.146 (?), 24.3.2008 21:00

Zajímalo by mě, jestli ze čtenářů mi někdo poradí na zhotovení nebo foto ohledně sazečky na stromky za TZ4-K14. 

                     
host - 15.192 (?), 27.3.2008 10:53

Dobrý den příznivci a uživatelé T4K14.

Už asi 10 let používám k orbě a pracem na poli a v lese tento úžasný stroječek, ale jak tak čtu výše uvedené příspěvky, tak úplně blbě. A teď se mi to vymstilo. Budete-li někdo vědět, prosím poraďte.

Zablokoval se pojezd, ujedu asi půl otáčky kola a jakobych narazil do zdi. Jak kdyby se mezi ozubená kola dostal šroub. To samé když zařadím reverz , půl otáčky a drc! Zkusil jsem to jen jednou. Nemlich to stejný, když jsou vyřazený kvalty. Motor běží při vyšlápnutý spojce i bez, zakvaltovaný to tedy není. Poraďte prosím jak z toho. Stojím na louce a odtah není možný a servis Agrozetu má stejně plno.  Děkuji.  Robert Klesner, jihočesko.

                     
host - 7.146 (?), 27.3.2008 15:13

Podle mího tam máš motorovou závislost a zapnul jsi náhon na zadek. Napiš jak si dopad!

                     
host - 165.242 (?), 28.3.2008 19:43

Kolego, dík za radu. Bylo to přesně jaks´ psal.   Kdyby měl traktor místo kol nohy tak mě asi nakope. Díky tomuhle chatu jsem se konečně dozvěděl jak srávně používat páky a táhla na T4K14. Celou dobu co ho mám totiž jezdím se zapnutým "předkem i zadkem"(táhla s kuličkou u levých portálů) a zadní kola jsem zapínal táhlem vlevo nad pedálem spojky. Dost jsem se divil, že to časem víc a víc kvílelo, ale neměl jsem se koho zeptat a v servisu tomu asi taky moc nehověli, nic mi taky neporadili.

Takže díky vám všem. občas sem nakouknu a zkusím přidat i něco z malých zlepšeníček na svém traktoru. R.K 

                     
host - 7.146 (?), 28.3.2008 22:06

Dík za lichotku. Dávej jsi na to pozor! Může se ti rozvalit převodovka. A při zařazení motorový závislosti si dávej pozor na zašoupnutí, aby zuby nešli o sebe v převodovce.  Jinak se ti ozubené kolečko v převodovce zničí. Jsou tam jemné zoubky, které jsou náchylný.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Filtrace kohoutkové vody13.6.2025
Filtrace kohoutkové vody12.6.2025
Napojení na novou kanalizaci11.6.2025
Filtrace kohoutkové vody11.6.2025
Napojení na novou kanalizaci10.6.2025
Napojení na novou kanalizaci10.6.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika