Ano, ale jak jistě víte, tak každý nový přístroj je předán servisům a prodejcům, aby si jej vyzkoušeli a vyjádřili se k jeho přednostem i záporům. Tito lidé jsou podstatně kritičtější k jakémukoliv nedostatku, a to jak z pohledu obsluhy, tak z pohledu oprav. Já vždy prosazuji, aby si každý přečetl před použitím návod. Není to jen návod co je třeba znát a umět, ale v návodu je to základní, co je třeba, aby obsluha bezpodmínečně znala a respektovala. Potom se můžeme bavit o výrazech blbuvzdornost, neboť to je horší výraz pro toho, kdo nezná něco, co dělá. Takový člověk snadno něco poškodí, nebo pokazí, přitom návod bylo to první, co někam založil a už vůbec jej nehodlá číst. V opravně všem vynadá a nakonec, když mu to na rovinu řekne více lidí, tak si najde důvod ve značce. Ale to nepomůže, pokud se jeho přístup nezmění. Jinak je to cesta k tomu, že na peníze každý slyší a ti rozumnější pochopí, že za chyby se platí.