Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor



host - 11.99 (?)
6.8.2007 15:04
V tom případě výměna papírového filtru je otázka dvou minut, než se prát s molitanem a domů vám filtr může přijít třeba poštou. Nechci, aby z předchozího příspěvku vyznělo, že pravidelná údržba je něco složitého a já jsem ten odborník co to umí.Není to nic složitého jen je potřeba donutit se aby se to vůbec provedlo a správně provedlo a neodkládalo se na pak, protože pak už motor nevrčí, nebo vrčí nějak divně, kouří u prostřed sezony a ony úkony i s nákupem dílů se stejně provedou. No a ti co si netroufnou by měli jít do servisu. Tady stále věřím, že těch poctivích a šikovných mechaniků je víc, než těch druhých.Zákazníka získáváte leta, ale přijít o něho můžete během jedné sezony.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 11.99 (?), 6.8.2007 15:04
V tom případě výměna papírového filtru je otázka dvou minut, než se prát s molitanem a domů vám filtr může přijít třeba poštou. Nechci, aby z předchozího příspěvku vyznělo, že pravidelná údržba je něco složitého a já jsem ten odborník co to umí.Není to nic složitého jen je potřeba donutit se aby se to vůbec provedlo a správně provedlo a neodkládalo se na pak, protože pak už motor nevrčí, nebo vrčí nějak divně, kouří u prostřed sezony a ony úkony i s nákupem dílů se stejně provedou. No a ti co si netroufnou by měli jít do servisu. Tady stále věřím, že těch poctivích a šikovných mechaniků je víc, než těch druhých.Zákazníka získáváte leta, ale přijít o něho můžete během jedné sezony.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 6.8.2007 15:26