Sekačky



host - 209.65 (?)
28.4.2011 23:39

Líbí se mi, jak se tady většina diskutujících snaží dozvědět jak nejlépe zazimovat sekačku aby jí láskyplně v maximální míře vyhověli (patřím mezi ně).

Já mám možnost už několikátou sezónu sledovat počínání mých dvou okolních sousedů, kteří stroj bez obav ponechají na zahradě celou zimu tak, jak jim po posledním sekání odpadl od pazourů (žádné čištění, maximálně vysypání koše) . Jeden z nich na zimu hodí přes motor starý gumový kabát, druhý pro změnu kus ipy. Držadlo u obou vždy trčí celou zimu ze sněhu nepřikryté, sekačka není pod sněhem vidět . Obě sekačky jsou nějáké hybridy zakoupené v obchodu typu BauBau. Na jaře když povyroste tráva a je třeba posekat, příjdou ke stroji, zkontrolují olej a benzín, dolejí náplně a po chvíli škubání za startovací lanko se jde na věc. Dosud jsem nepostřehl žádnou výměnu oleje nebo nějáké laborování se svíčkou před startem . Po prvním nastartování chvíli hlava rodiny seká, pak předá držadlo asi 12-ti letému synkovi který po zbytek sezóny už vše obskočí sám. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 242.192 (?), 27.4.2011 21:52
nejspíš si ten olej na podzim vylýval tak, že si jí nahnul - takže teď "papá" olej. Ale neboj, Briggs ho spapá a pojede zase dál. Jestli je to ono, očisti svíčku a jeď dál. Popřípadě moc oleje, pokud si ho vyměňoval. Přebytek opět sežere. Nikdy jsem po zimně problém se startem neměl a to tam byl původní benzín. Ikdyž, pravda je, musel jsem zatáhnout třeba 5x. Pak stačí 1-2x To je pravda...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 128.165 (?), 28.4.2011 14:17

Problém so zazimovaním to nie je. Skor si myslím že je príliš bohatá zmes alebo niečo také. Na jeseň som skutočne vybehal benzín až dokonca. Cez zimu som sa toho ani nedotkol. Neviem. Za studena ide na prvý šup, ale keď sa zohreje je to horšie - zanesená sviečka. M. K. S čím ešte může byř problém?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 28.4.2011 17:29

Olejem při chybné manipulaci s motorem to nebude. To motor kouří do modra a nějakou minutu trvá než přestane. Taky předpokládám, že se jen při startu vyvalý černý dým a tím to končí. Je to s nejvěčí pravděpodobností opravdu moc benzínu. S nastavením karburátoru nikdo nevrtal a zimou se sám nerozladí.Pak už membrána? Jak je motor starý? Snad vás neurazím, ale co vzduchový filtr? Není to třeba bez něho lepší?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 128.165 (?), 28.4.2011 18:34

Vzduchový filter to nie je. A v nastavení karburátura som sa nevŕtal od výroby. Motor je starý cca 2 roky. Je pravda že mi zostal ešte benzín spred pár mesiacov ale ďalší Briggs mi s ním funguje veľmi dobre. No idem na benzínku, ale moc tomu nedávam.

Nemôže sa samovoľne rozladiť nastavenie karburátoru? Napr. teplom, zimou, otrasmi?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 28.4.2011 19:30

Ani teplo ani zima šroubkem neotočí (obrazně řečeno). A to je právě to, motor se na zimu odstavil bezproblémů a na jaře je problém? Vyzkoušejte ten "čerstvý" benzín, ale moc šancí tomu nedávám. Pokud je tam skutečně závada, přijde na ni jen servis, dobrý servis. A takové servisy opravdu jsou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 147.107 (?), 28.4.2011 20:09

Může a sice tak, že z kapaliny, která se jmenuje benzín, ale dnes je to směs všelikých odpadů a sajrajtů, se přes zimu vlhkostí stane rosolovité svinstvo, které zalepí, nebo i naleptá mebránu. Nebo ucpe nějakou trysku. Mimoto materiál membrány může být, pokud to není Briggs, vcelku z čehokoliv. Možná to tam děti doma stříhají z plovacích blan kachen, nebo kapřích měchýřů, kdo ví.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.65 (?), 28.4.2011 23:39

Líbí se mi, jak se tady většina diskutujících snaží dozvědět jak nejlépe zazimovat sekačku aby jí láskyplně v maximální míře vyhověli (patřím mezi ně).

Já mám možnost už několikátou sezónu sledovat počínání mých dvou okolních sousedů, kteří stroj bez obav ponechají na zahradě celou zimu tak, jak jim po posledním sekání odpadl od pazourů (žádné čištění, maximálně vysypání koše) . Jeden z nich na zimu hodí přes motor starý gumový kabát, druhý pro změnu kus ipy. Držadlo u obou vždy trčí celou zimu ze sněhu nepřikryté, sekačka není pod sněhem vidět . Obě sekačky jsou nějáké hybridy zakoupené v obchodu typu BauBau. Na jaře když povyroste tráva a je třeba posekat, příjdou ke stroji, zkontrolují olej a benzín, dolejí náplně a po chvíli škubání za startovací lanko se jde na věc. Dosud jsem nepostřehl žádnou výměnu oleje nebo nějáké laborování se svíčkou před startem . Po prvním nastartování chvíli hlava rodiny seká, pak předá držadlo asi 12-ti letému synkovi který po zbytek sezóny už vše obskočí sám. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.11 (?), 29.4.2011 6:26
Ale to není nic překvapivého. Sekačku má dnes každý, kdo má trávník a chce ho udržovat. Zde se ozývají ti, kteří koupili sekačku za víc, nebo jim není jedno kam ji po sezóně odhodí. Nechtějí řešit závady, které takovým používáním vzniknou. Začíná to rezavěním šasi, praskáním pružinek, které také zrezaví, membrána v karburátoru, uložení koleček více trpí na povětrnostních podmínkách, sekačka by měla být uskladněna s vyměněným olejem a s motorem výše - podložená přední kola sekačky. Problémy se startem po zimě jsou mimo benzínu také zvýšeným obsahem oleje ve spalovací komoře, potom sekačka až naskočí kouří modrým kouřem. Startér pomalu táhnout a ponechat v poloze s největším odporem, tím je uzavřena spalovací komora - ventily, svíčka chráněna proti vlivu vlhkosti, navíc olej méně prolíná přes píst.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 73.35 (?), 25.5.2013 14:17

ja mam taky isty problem, takže ak si ho už vyriešil tak budem rad ak sa dozviem v čom je problem m.s

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 227.2 (?), 12.6.2013 10:37

Osobne mam Dolmar PS 5365 S3 Pro s motorem Honda 190ccm3,tj.,ale na vetsi plochu, kvalitni AL skelet, kvalitni motor Honda,3-rychlosti,75l kos, dobre sece, ma pripojku na hadici, pro cisteni spodku, stavitelnou rukojet, je bytelna, centralni nastaveni vysky, dobre sbira, dale mam mensi sekacku bez pojezdu original Honda, naprosto vyborna.Pro vymeru 1000m2 bych volil, neco minimalne s pojezdem, zaber,alespon 48cm, kdyz ne celou Hondu, tak s Hondou motorem.Urcite bych nebral nic s nizkym vykonem, nejmene 160ccm3 objemu, pak to ztraci vykon, nesbira to poradne, atd.V testu dopadlo dobre Alko.Nerad travim zbytecne cas sekanim, morenim se se strojem bez vykonu, kvuli usetreni par tisic na dlouhe roky se pak s necim morit, jasne,ze i ta nejmensi Honda bez pojezdu to posece, ale,jak jsem napsal.Dal tj.na kazdem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika