Sekačka: Mulčování, pojezd, boční výhoz

host - 215.130 (?)
22.5.2009 16:37
No sice nejsem sice žáden odborník co se sekaček týče jako můj předřečník ale musím mu v ledasčem oponovat s mými zkušenostmi při sekání trávy, mám na členitém pozemku mé chalupy rozlohu asi 600 m a dosud používám /harapák/ el. rotační sekačku s bočním výhozem 650W na kterou nedám dopustit je lehká použítelná i do strmých kopců nefrčí mě tráva hlavně když je větší pod nohy případně do koše abych byl jejím, otrokem a spíše více chodil s košem než sekal jak tomu je u mé druhé sekačky AL-KO 1000W pouze s košem, o co rychleji pokosím s bbočním výhozem a to rychleji se mě na druhý den když tráva vysuší dobře shrábne hráběma a kolečkami dopravím na hnojiště apod.Jsem daleko méně s touto sekačkou byt promitivní unaven než stále nosit někam daleko koš.Stojím rovněž před těžkým rozhodováním si koupit novou sekačku ale zatím se mě nepodařilo takovou benzínovou sekačku najít v cenové relaci do 15 000,-Kč Požaduji boční výhoz, motor honda OHC /kvůli předejití zadření motoru což B+S nezaručují na svažitém terénu, a případně variabilní pojezd poněvadž abych se honil za sekačkou a když chci pozastavit byl spíše jejím otrokem tak to taději sáhnu po kose, prostě na čelenitý svahovitý terén rotační benzínová sekačka splnující mé požadavky spíše neexistují.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
jjiri - (23) - 221.57 (?), 6.4.2008 16:58, zobrazeno: 14162x

Dobrý den,

začal jsem koukat po sekačkách a proto jdu pro radu za odborníky a prosím, vysvětlete mi několik věcí.

Mulčování - co je to vlastně za funkci (pochopil jsem, že je to kvůli přerostlé trávě), ale co to dělá jak vypadá atd., vůbec netušim?

Boční výhoz - jakou má funkci, když chci stejně trávu házet do koše? Případně je to nějaká výhoda mít boční výhoz?