Sekačka Honda nebo Stiga?



host - 103.253 (?)
5.3.2011 9:06

V návodech zřejmě výrobce nebo dodavatel s údajem 11,4 Nm podvádí, protože kroutící moment motoru GCV 160 je pouze 9,4 Nm při 2500 otáčkách a samozřejmě při pracovních otáčkách 3000 ot/min je ještě nižší. Lze si to ověřit přímo na stránkách Honda - Europe. Je legrační jak o kroutícím momentu zasvědceně diskutují lidé, kteří nemají ponětí o tom, co to je. Kroutící moment je přímo úměrný součinu výkonu motoru a otáček.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 14.4.2010 16:28

Údaj, který jsem uvedl je uváděn v návodu GCV 160/190. Důležitější pro rozdílné hodnoty je tzv. čistý výkon a čistý kroutící moment dle SAE. To je údaj pro motor osazený běžným vzduchovým filtrem, tlumičem ale regulátor otáček je nastaven dle daného stroje. Tak to uvádí nejen Honda (např. Kawasaki) ve svých dokumentech.

Bez názvu
Bez názvu
Z návodu Honda GCV 160/190
Z návodu Honda GCV 160/190
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.23 (?), 14.4.2010 18:48

Aj briggsy sú merané podľa SAE.Aspoň podľa kisplus.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 103.253 (?), 5.3.2011 9:06

V návodech zřejmě výrobce nebo dodavatel s údajem 11,4 Nm podvádí, protože kroutící moment motoru GCV 160 je pouze 9,4 Nm při 2500 otáčkách a samozřejmě při pracovních otáčkách 3000 ot/min je ještě nižší. Lze si to ověřit přímo na stránkách Honda - Europe. Je legrační jak o kroutícím momentu zasvědceně diskutují lidé, kteří nemají ponětí o tom, co to je. Kroutící moment je přímo úměrný součinu výkonu motoru a otáček.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.122 (?), 19.4.2010 13:57
Motor byl BS I/C (Quantum), který se nedal s GXV 160 srovnávat. To se hlavně ukázalo po delší provozní době. Výkon motoru se snížil a odstředivá spojka prokluzovala, protože motor rychle ztrácel otáčky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 19.4.2010 15:52

Tady je řeč o Vari? Nato dostal odpověď už v knize návštěv na stránkách Vari.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 127.48 (?), 19.4.2010 16:10
Zařadilo se to nakonec, byla to odpověď na dotaz.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 19.4.2010 16:40

Ano byla to odpověď na dotaz. Našel jsem ji omlouvám se.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 14.4.2010 12:45

P. 209.65 Velice se mýlíte!  Mám Stigu 48 turbo 7let a sekám JEDNOU ZA 14DNÍ a nikdy jsem nepozoroval, že by se mi ucpal koš nebo to nepobralo nokrý listí!  Upozorňuji, že nebrousím nůž, jenom jednou ročně ho naklepu podobně jako kosu. Tak že je kudla koncem roku dost tupá. Máte pravdu s košem, já mám plasták, ten se špatně vysypává protože je dost zůžený a dost nabouchaný trávou(listím, sušinou,mechem)!  co vidím za problém je mulč mokrý trávy, tam dostane motor zabrat. To mi asi zničilo patky na noži(praskly a ulomily se) a to po 6 letech provozu. Na jedno sekání zpotřebuji dvě nádrže benzínu.           Sekáč   Míra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 199.23 (?), 16.4.2010 20:30

Kosačkz sú typicky nastavené na max.otáčky cca.2700-2800 ot/min.Pochybujem že pri týchto otáčkach sa nejako výrazne líši krútiaci moment od max. DOV má max pri 3050ot.9,8 Nm čiže 2700 asi tak 9,5-9,6.

Podotýkam je to len môj odhad +-.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 181.240 (?), 19.4.2010 19:55

For J.S. Presne o tom som hovoril, pred 15 rokmi bola Honda top.Jej konkurencia od briggsa bola jednoducho morálne stará a tekumsehy boli už vtedy ešte biednejšie.Napriek všetkým výhodám ktoré mali v tom čase a aj teraz briggsy, honda bola uplne iná váhová kategória.Aktuálne sa na traktoríkoch používa najčastejšie Intek Pro a tu stráca dych Honda.A DOV je podľa mňa priama odpoveď na GCV a pravda je že sa nestretávam z problémami ani Ani u GCV a ani u DOV - hoci honda má občas problém z rozvodom, ale to je aspoň doteraz chyba obsluhy a údržby.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika