Jo, to už je mi srozumitelnější. Ten servis nepodceňujte, máte totiž zkušenost se stroji z doby, kdy se ještě vyrábělo na odolnost a ne na ekologii a taky jste jezdil na benzín a ne na pančovanou kukuřici.Mohl byste být nemile překvapený.
Honda, kterou máte je sice drahá, ovšem pořád to ale ještě není profi konstrukce. Pro daný účel ke kterému je zkonstruovaná je ale vynikající.
Není určitě zacílena na mulčování, pokud trváte na sekačce za kterou je nutno chodit, vybírejte z mulčovacích speciálů. Na ty se specializují firmy, které vyrábějí pro US trhy (HQ, Stiga,...) Tvar nožů, tvar šasi, výhozový tunel do boku... vše je podřízeno specificky pro časté mulčování. Není to jen tak, mulčovací speciál na nízkou trávu je umění zkonstruovat a rozhodně to nemá naprosto nic společného se stroji jako je crossjet nebo nástavec na Vari...