Problémy s tz-4 k14
|
|
 |
 |
host - 47.36 (?) 12.11.2009 19:13
Nerozumim sice co myslite tim uvaril, ale pokud jsteto trochu upekl bude mozna stacit ocistit pist, krouzky(ty njlepe vymnenit pozor aby byli stejne, tj.original 1vybrus atd.) pokud tedy neni valec poskozen, jinak vybrus, loziska, pretesnit,nastavit.Zebrovani musi byt ciste ventilator vporadku.Dale je dulezite to mazani, jiz jsem to tu zminoval, vidim ze je to tema velmi caste a vsude otom koluje spousta pover ale pravda je jen jedna, verte v agrozetu jsem se vyucil ikdyz to neni primo moje parketa.Jinak z jineho soudku je dvouvalcovy motor, jeste pred nedavnem je rozprodavali za pakatel jenze to vedeli jen zasveceni ated je prodejci rozprodavaji za drahe penizejako nah. dily, ale to je tak se vsim a nepatri to sem, tak hodne zdaru.Lada.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
Vesnický zahradník - (3) - 7.142 (?), 10.11.2009 20:47, zobrazeno: 19743x
Dobrý den, před rokem jsem si pořídi malotraktor tz4k14 s tím že ho budu mít hlavně na tahání dřeva z lesa, ale už při první výjezdu se v mírném kopečku uvařil. Takto se to stalo již několikrát a teď přestal jet úplně. Zajímalo by mě v čem může být problém. Předem dekuji za příspěvky
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 32.27 (?), 11.11.2009 12:07
Dobrý den, myslím si, že máze zřejmě prasklý řemen ventilátoru.Můžete ho nahradit řemenem-9,5x1100La.S pozdravem Karel
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Vesnický zahradník - (3) - 7.142 (?), 11.11.2009 18:55
Děkuji za doporučení, nové skutečně není! Napadlo mě jestli by také nemohl být problém s těsněním pod hlavou? Řemen od ventilátoru je v pořádku.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 169.122 (?), 12.11.2009 8:02
Ještě bych dodal, že při těžké zátěži, orba,práce v lese leju do nafty mot.olej, jako u dvoutaktu
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 47.36 (?), 12.11.2009 18:51
dobry den, nechapu proc lejete olej do nafty, verte ze to nema zamak smysl, s mazanim vam to absolutne nepomuze, akorat vam to vic zakarbonuje vyfuk trysku pist.Pokud mate pocit ze vam maze malo, pri nizkych otackach povolte prutokovy sroub pod vyfukovym kanalem.musi z nej vytekat olej VIDITELNE.Vyfuk musi byt mirne mastny, ne moc, hlavne nesmi byt suchy.Pokud je nekde chyba a pro klid duse, vymontujte mazaci lis vyplachnete mot. skrin i lis pokud je tam hodne nečistot rozeberte ho proplachnete (nebo kupte novy 3500 asi),je tam sroubek zakaply barvou(na starsich jsou dva tak je to ten kde je dira pro maz.trubku K VALCI) ten muzete mirne pritahnout, zvysite maz. davku, tak pul otacky.Neprehnat jinak vam z toho bude téct olej, alej jinak neuskodi.Taky vymnente filcovou vlozku a vycistete sitko pod klik.skrini, ale jinak to na vlastni mazani vliv take moc nema, dulezity je ten lis a trubka od nej k valci.mate pravdu ze je to dvoutakt ale olej v nafte je k nicemu, to byste ho musel vstrikovat do sani, jedine ze by nam to v agrozetu v prostejove tenkrat zatajili, spis se v zime doporucovalo donafty trochu benzinu, ale to uz je dnes myslim hudba minulosti.Zdravim Lada.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 19.224 (?), 8.12.2009 14:48
Zdravím chcel by som sa opýtať na mazací lis čí ho mam dobre zložený lebo moc maže. Mam len jeden štelovací šrob a ten je na strane odsávacej. Či to nemam opačne. vopred VĎAKA
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 47.36 (?), 12.11.2009 19:13
Nerozumim sice co myslite tim uvaril, ale pokud jsteto trochu upekl bude mozna stacit ocistit pist, krouzky(ty njlepe vymnenit pozor aby byli stejne, tj.original 1vybrus atd.) pokud tedy neni valec poskozen, jinak vybrus, loziska, pretesnit,nastavit.Zebrovani musi byt ciste ventilator vporadku.Dale je dulezite to mazani, jiz jsem to tu zminoval, vidim ze je to tema velmi caste a vsude otom koluje spousta pover ale pravda je jen jedna, verte v agrozetu jsem se vyucil ikdyz to neni primo moje parketa.Jinak z jineho soudku je dvouvalcovy motor, jeste pred nedavnem je rozprodavali za pakatel jenze to vedeli jen zasveceni ated je prodejci rozprodavaji za drahe penizejako nah. dily, ale to je tak se vsim a nepatri to sem, tak hodne zdaru.Lada.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář (463) - 211.38 (?), 12.11.2009 17:14
Nějak jsem přehlédl poznámku o tom, že motor nelze nastartovat, tak to je na GO, tedy výbrus.Pokud se u TK kousnou kroužky díky karbonu je hotovo a válec je na výbrus. V rámci údržby se má po X hodinách provozu provést dekarbonizace motoru, ale neznám nikoho, kdo by tak činil. Prostě se jede až do zadření, pak se udělá oprava a jede se dál, smůla je, že to vyšlo právě na Vás.
Co se týče přidávání oleje do nafty, je to holý nemysl !!! , naftový dvutakt na rozdíl od benzinového, není mazán ani chlazen palivovou směsí, přidáním oleje dojde k větší kouřivosti a usazování karbonu, tudíš naopak motoru škodíte ! , o zhoršení zápalnosti paliva nemluvě - menší výkon, palivo prohořívá pomaleji a motor se více zahřívá.
Tady mne napadá jedna otázka : proč se stále někdo snaží cokoli vylepšovat, když to fujguje i bez jeho vylepšení, kdyby se každý držel návodu a zaběhlé praxe, bylo by zde polovina diskuse. Návody hovoří jasně , ale co to udělá když????? Odpovězte si každý dle libosti...............
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|