Problémy s tz-4 k14



host - 169.122 (?)
12.11.2009 8:02

Ještě bych dodal, že při těžké zátěži, orba,práce v lese leju do nafty mot.olej, jako u dvoutaktu

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
Vesnický zahradník - (3) - 7.142 (?), 10.11.2009 20:47, zobrazeno: 19066x

Dobrý den, před rokem jsem si pořídi malotraktor tz4k14 s tím že ho budu mít hlavně na tahání dřeva z lesa, ale už při první výjezdu se v mírném kopečku uvařil. Takto se to stalo již několikrát a teď přestal jet úplně. Zajímalo by mě v čem může být problém. Předem dekuji za příspěvky

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 32.27 (?), 11.11.2009 12:07

Dobrý den, myslím si, že máze zřejmě prasklý řemen ventilátoru.Můžete ho nahradit řemenem-9,5x1100La.S pozdravem Karel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 11.11.2009 14:42

Doporučuji důkladnou kontrolu funkce chladicího ventilátoru a zejména prostoru mezi žebry válce a hlavy motoru.Je to dost šeredná práce, ale jediný způsob jak zajistit dostatečné chlazení motoru.Předpokládám, že TK nebylo nové.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Vesnický zahradník - (3) - 7.142 (?), 11.11.2009 18:55

Děkuji za doporučení, nové skutečně není! Napadlo mě jestli by také nemohl být problém s těsněním pod hlavou?  Řemen od ventilátoru je v pořádku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 169.122 (?), 12.11.2009 7:55

myslím, že bude problém v trubičce na mazání, bude zanešená..trochu jste to přidřel... neuvařil

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 169.122 (?), 12.11.2009 8:02

Ještě bych dodal, že při těžké zátěži, orba,práce v lese leju do nafty mot.olej, jako u dvoutaktu

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 47.36 (?), 12.11.2009 18:51

dobry den, nechapu proc lejete olej do nafty, verte ze to nema zamak smysl, s mazanim vam to absolutne nepomuze, akorat vam to vic zakarbonuje vyfuk trysku pist.Pokud mate pocit ze vam maze malo, pri nizkych otackach povolte prutokovy sroub pod vyfukovym kanalem.musi z nej vytekat olej VIDITELNE.Vyfuk musi byt mirne mastny, ne moc, hlavne nesmi byt suchy.Pokud je nekde chyba a pro klid duse, vymontujte mazaci lis vyplachnete mot. skrin i lis pokud je tam hodne nečistot rozeberte ho proplachnete (nebo kupte novy 3500 asi),je tam sroubek zakaply barvou(na starsich jsou dva tak je to ten kde je dira pro maz.trubku K VALCI) ten muzete mirne pritahnout, zvysite maz. davku, tak pul otacky.Neprehnat jinak vam z toho bude téct olej, alej jinak neuskodi.Taky vymnente filcovou vlozku a vycistete sitko pod klik.skrini, ale jinak to na vlastni mazani vliv take moc nema, dulezity je ten lis a trubka od nej k valci.mate pravdu ze je to dvoutakt ale olej v nafte je k nicemu, to byste ho musel vstrikovat do sani, jedine ze by nam to v agrozetu v prostejove tenkrat zatajili, spis se v zime doporucovalo donafty trochu benzinu, ale to uz je dnes myslim hudba minulosti.Zdravim Lada.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.224 (?), 8.12.2009 14:48

Zdravím chcel by som sa opýtať na mazací lis čí ho mam dobre zložený lebo moc maže. Mam len jeden štelovací šrob a ten je na strane odsávacej. Či to nemam opačne. vopred VĎAKA

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 47.36 (?), 12.11.2009 19:13

Nerozumim sice co myslite tim uvaril, ale pokud jsteto trochu upekl bude mozna stacit ocistit pist, krouzky(ty njlepe vymnenit pozor aby byli stejne, tj.original 1vybrus atd.) pokud tedy neni valec poskozen, jinak vybrus, loziska, pretesnit,nastavit.Zebrovani musi byt ciste ventilator vporadku.Dale je dulezite to mazani, jiz jsem to tu zminoval, vidim ze je to tema velmi caste a vsude otom koluje spousta pover ale pravda je jen jedna, verte v agrozetu jsem se vyucil ikdyz to neni primo moje parketa.Jinak z jineho soudku je dvouvalcovy motor, jeste pred nedavnem je rozprodavali za pakatel jenze to vedeli jen zasveceni ated je prodejci rozprodavaji za drahe penizejako nah. dily, ale to je tak se vsim a nepatri to sem, tak hodne zdaru.Lada.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 12.11.2009 17:14

Nějak jsem přehlédl poznámku o tom, že motor nelze nastartovat, tak to je na GO, tedy výbrus.Pokud se u TK kousnou kroužky díky karbonu je hotovo a válec je na výbrus. V rámci údržby se má po X hodinách provozu provést dekarbonizace motoru, ale neznám nikoho, kdo by tak činil. Prostě se jede až do zadření, pak se udělá oprava a jede se dál, smůla je, že to vyšlo právě na Vás.

Co se týče přidávání oleje do nafty, je to holý nemysl !!! , naftový dvutakt na rozdíl od benzinového, není mazán ani chlazen palivovou směsí, přidáním oleje  dojde k větší kouřivosti a usazování karbonu, tudíš naopak motoru škodíte ! , o zhoršení zápalnosti paliva nemluvě - menší výkon, palivo prohořívá pomaleji a motor se více zahřívá.

Tady mne napadá jedna otázka : proč se stále někdo snaží cokoli vylepšovat, když to fujguje i bez jeho vylepšení, kdyby se každý držel návodu a zaběhlé praxe, bylo by zde polovina diskuse. Návody hovoří jasně , ale co to udělá když????? Odpovězte si každý dle libosti...............

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika