Problém sekačka briggs a straton s motorem 5 koní
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
host - 151.133 (?), 24.7.2013 23:45
Mám starou sekačku cca 8 let s tímto motorem (BS 35 Classic) a je to nezmar. Nikdy nebyla pořádně servisovaná, a pár let jsem "zapomněl" měnit olej. I tak motor pořád startuje napoprvé - pravda už trošku "traktůrkový" zvuk, ale pořád šlape jak hodinky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 174.89 (?), 22.9.2013 11:54
Tento problém řeším od loňského roku, vždy jsem nechal seřídit zapalování, až letos, když už se opět uprostřed sezóny tento problém objevil, jsem nechal zapalování vyměnit v autorizovaném servisu doporučeném BS. Po dvou měsicích jsem opět odvezl motor i se sekačkou do opravy, se stejným problémem. Příští týden snad bude hotová...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 174.89 (?), 23.9.2013 18:31
Tak mi dnes volali ze servisu a problém byl v tom, že bezpečnostní pojistka, motrová brzda nebo jak ji budeme nazávat vykazovala značné opotřebení a po určité době práce začala vypínat motor, tak jsem zvedavý, jak bude sekačka "šlapat". Ale asi to vyzkouším pořádně až na jaře...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 55.170 (?), 3.10.2013 19:13
Mám stejný problém.U benzínové rotační sekačky s motorem BriggsStratton (po letech spolehlivého provozu) dochází nyní po asi 10-20 minutách sekání k postupné ztrátě otáček, nepravidelnému chodu až zhasnutí motoru. Po chvíli (asi po 5-10 min) - když motor zchládne, jej lze zase bez úsilí nastartovat a sekat na plný výkon opět do jeho zahřátí -následné ztráty otáček až vypnutí. Kde je ta bezpečnostní pojistka - motorová brzda? Dá se to seřídit doma, nebo jen v servisu? Děkuji za odpověď. Franta
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 136.63 (?), 4.10.2013 8:05
Zdravím, ne sepnout, ale rozepnout. Neznám konstrukci Vaší sekačky, ale závadu spínače vyloučíte tak, že napnuté lanko mezi ovládací pákou a vstupem do bowdenu (na řidítkách) při náznaku poruchy prohnete jako tětivu na luku. Pokud příznaky zmizí, lanko zkraťe, nebo prodlužte bowden. Standa.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|