Problém motor Tera



sláveček - (3) - 244.114 (?)
30.1.2010 19:52
Pročetl jsem příspěvky a myslím, že tu byla zcela opomenuta možná chyba v seřízení předstihu. Provozem se zahřívá celý motor a je možné, že se chyba (zvlášt u mechanického zapalování s kladívkem) projeví i tu.Určtě bych ale vsadil na spomínanou svíčku či fajfku, vysokonapětový kabel. Může to ale být i uplná pitomost jako ztvrdlá děravá benzinová hadička, která po otevření kohoutu benzinu začne slzet někam do zapalování trizistoru atd. Přeju hodně zdaru.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
      
host - 132.145 (?), 30.1.2010 18:52

I já jsem měl problém s jakoby bezdůvodným chcípáním motoru Jikov, kvůli kterému jsem musel vyměnit plastovou nádrž staršího provedení, která měla víčko plnícího hrdla na způsob, jaký je na chladiči u auta.Kovové packy tohoto uzávěru při každém otevření a uzavření nádrže tuto obrušovaly, malé kousky, jakoby špony, padaly do nádrže, pak dál do karburace a částečně zneprůchodňovaly bensinové vedení.Motor chvíli běžel, než vyčerpal pomalu natékající benzín do karburátoru a pach zdechnul. No a za pár minut, když palivo pomalu nateklo, zase běžel. Tím chci, mimo jiné, říci, že první způsob provedení hrdla plastové palivové nádrže nestál za nic.  Michal

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
sláveček - (3) - 244.114 (?), 30.1.2010 19:52
Pročetl jsem příspěvky a myslím, že tu byla zcela opomenuta možná chyba v seřízení předstihu. Provozem se zahřívá celý motor a je možné, že se chyba (zvlášt u mechanického zapalování s kladívkem) projeví i tu.Určtě bych ale vsadil na spomínanou svíčku či fajfku, vysokonapětový kabel. Může to ale být i uplná pitomost jako ztvrdlá děravá benzinová hadička, která po otevření kohoutu benzinu začne slzet někam do zapalování trizistoru atd. Přeju hodně zdaru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 58.185 (?), 2.2.2010 19:44

No a co říkáte na olej MOGUL TS?Motor po deseti letech šlape stále dobře, i když tedy výkon trochu poklesl, ale zřejmě to je zanesenou vložkou filtru vzduchu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 106.193 (?), 3.2.2010 16:13

mogulu TS prodáme za sezonu asi tak 400-500 litrů a to jsme velkoobchod, takže nic moc, ale pokud jste na něj zvyklý určitě neublíží, jen rozhodně nepatří do těch kvalitnějších

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 134.242 (?), 19.2.2010 11:53

Také jsem v minulosti řešil tento problém. Já se osobně přikláním k názoru, že se jedná o nedostatečný přísun paliva v době, kdy je motor po delší dobu silně zatížen a tak rozpálen, že ten malý plíšek, co reguluje přívod paliva do karburátoru, nad plovákem, se uzavře, možná přilepí a prostě dojde při chodu motoru palivo.  Když motor ponecháte několik minut v klidu, palivo doteče a motor při startování opět naskočí.  Když jsem však opět pokračoval delší dobu v práci, zejména při sekání husté trávy, situace se opakovala. Řešení vidím v tom, že je třeba občas vyčistit  přívod paliva do plovákové komory karburátoru, a používat kvalitní olej a tento míchat v dobrém poměru. Zdraví samouk Václav.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 226.65 (?), 19.2.2010 13:21

...měl bych pro Vás jednodušší radu. Dejte motor do servisu, který tyto motory opravuje. Tam Vám ho opraví odborníci a nemusíte experimentovat. Jedná se o jednoduchý dvoutaktní motor. Problém může být od netěsnosti motou, přes problém se zapalováním nebo karburátorem. Nechte to na profíkách a peníze na opravu vydělejte v práci, kterou určitě umíte mnohem líp než opravu Terry. Hodně úspěchů

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 49.219 (?), 19.2.2010 15:39

To 226.65: Jste moudrý člověk, mluvíte mi z duše. Ale na druhou stranu zase myslete i na nás servisáky. Bez těchto kutilů by byl ten servis jen o drobnostech. Dobrý kutil dokáže svými zásahy udělat z banality za 2-3 stovky i 5-6 tisícovou GO motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.235 (?), 19.2.2010 15:57

Jsem rovněž pro dělbu práce, pokud ji každý má a vydělává.Někdy ale je každá koruna dobrá a šikovný kutil dokáže mnohdy víc, než si myslíme.Dejme každému šanci.Pokud si to zkazí, bude mít cennou zkušenost.Někdy ale i ten profik umí při nedbalém postupu dost pokazit (nebo si tímto způsobem objednat další výdělek). Odvážným štěstí přeje, pokud nejde vysloveně o bláznovství. AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 134.242 (?), 19.2.2010 19:35

"Profesionální servizáci" samozřejmě motor opraví. Vymění karburátor, vymění cívku, vymyslí si, že byl nastřihlý klínek a oprava vyjde na těch několik tisíc korun. A to se jedná o banalitu, která ve skutečnosti nic nestojí, pouze je zapotřabí trochu o problému popřemýšlet. Odvážný ušetří. Zdraví samouk Václav.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 165.45 (?), 19.2.2010 22:26

Dělám servis takovéto techniky už léta. Nejvíc stojí oprava, kdy "šikovnej kutil samouk" rozvrtá úplně všechno. Stačí se přečíst předchozí rady a chudákovi majiteli nezbyte udělat s motorem úplně všechno. Od oleje po zapalování  A oprava která nic nestojí??? Minimálně Váš čas. To já si raději udělá to co 100% umím. Pro rohlík si pak dojdu do pekárny a auto dám opravit automechanikovi, s bolavým zubem jdu k zubaři.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika