|
Poměr oleje do benzínu
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
host - 75.131 (?), 7.9.2009 22:43
Ze by nápis na zátce 1:25 byl pouze nejapný zert výrobce? Nebo zátky vyráběly speciálně pro ceského zákazníka, protoze tenkrát pouzíval M6A? Nebo i v Německu se pouzíval M6A? To je přinejmensím divný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 7.9.2009 23:04
Nápis na zátce se vztahuje k době výroby a olejům v té době na trhu. Dnes jsou oleje trochu jinde. Speciálně pro českého zákazníka s M6A to klidně být mohlo, nevím. Jestli výrobce potvrdil 1:50, tak bych se toho nebál, pokud pila předtím jela na jiný olej a není tam moc karbonů, tak bych dal 1:40 Gl.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 75.130 (?), 8.9.2009 8:22
Jestli jsem to správne pochopil, tak výrobce mu primo neodpovedel, protoze nezna oleje na naąem trhu a odkazal ho na ceskou firmu. Rekl bych ze ani tenkrat neznali oleje na nasem trhu a zatky navyrabeli kvuli nam. Co vim, uz v roce 1989 byly na svicarskem (nemeckem) trhu oleje s misicim pomerem 1:50 bezne k dostani. Jedine co tenkrat jeste nebylo - ekologicke normy. Vzpominam, ze v osumdesatych letech mel Dolmar vseobecne problemy se zadiranim motoru pil v profi nasazeni, ale nevim zda to s tim souvisi. Ale mohlo by.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 213.141 (?), 12.9.2009 19:40
V době Sachs Dolmar(cca do r. 1992 u nás) se používal na pilách SD značkový olej, který se mohl mísit nejvýše 1:40. Přístroje k nám dodávané, nebo do jiných zemí, kde nebyl zdaleka jako v Německu dostupný značkový olej se provozovaly na poměr 1:25 většinou M6A, tak to tehdy mě doporučil prodejce při koupi SD 102 a bylo to i na víčku od benzínu - směsi vyznačeno. Postupně jsem přešel na originální olej, který jsem zpočátku mísil 1:40, potom 1:50. Ve Vašem případě by bylo nejlepší zjistit, jak je na tom válec a píst, případně dekarbonovat a zpočátku používat poměr Dolmar oleje 1:40, neboť všechny karbony nemáte šanci odstranit, potom bych přešel na poměr 1:50, potom znamená po cca 10 nádržích. SD 109 je pila s motorem, který má největší přednosti v nižších otáčkách, nemá smysl jej nastavovat nad horní hranici povolených otáček cca 12500. Právě naopak, motor má výborný kroutící moment, a to při nižších otáčkách. Z toho plyne, že nastavením karburátoru není třeba příliš ochuzovat směs a zejména to platí v době, kdy se motor začne provozovat na nižší poměr oleje ve směsi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
|
DIY nástěnná závěsná výzdoba vašeho domova
Hledáte nový DIY nápad na výzdobu stěn? Vyzkoušeli jste obrazy, cedule, obrazové koláže, plovoucí po...
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
|
|
|
|