Vím, že lze i na převodovky T20 montovat horní závěs a vidíte dobře, že tam chybí závěs spodní. I aretaci tam můžete vidět. Jenže to je tak asi všechno. Vzdálenost konzoly motoru od horního závěsu je dána výškou horního dílu převodovky a ta je, jak je Vám jistě známo, rozdílná. Jiná je u T20 a jiná u DSK 317. Taky doporučuju si prohlédnout fotogalerii Stanislava Melagy, je tam i fotka prodlouženého řazení s vyobrazením poloh jednotlivých rychlostních stupňů. Sice jste mi napsal na mou otázku co že to má Stanislav Melaga za převodovku, "přece DSK 137/S" a že je to docela dobře vidět a nechápete, proč se ptám, tak Vám doporučuju prohlédnout si tu fotogalerii a třeba jasně a dobře uvidíte, co je to za převodovku. Co z toho plyne? Třeba to, že čep vložený ze spodu a zajištěný nahoře je tam správně, tak se to dělalo, eliminuje to Vaše sundávání motoru z převodovky a taky to, že kdyby tam bylo spodní BZN bylo by s největší pravděpodobností orientováno tak, že místo pro závaří 33 kg by bylo pod horním závěsem a místo pro NT před strojem.
Motory B&S Vari systém nikdy nepoužíval a fa. Vari je nikdy neměla v nabídce jako pohonné jednotky pro uvedený stroj.