Pokud jsi nic mechanicky nepoškodil (rameno přišroubované k regulátoru, "šablonu" ze které se přenáší poloha na klapky karburátoru nebo pružiny, táhla na klapky karburátoru) a nepootočilo se ti rameno na regulátoru je opravdu nutné otáčky "seřídit" polohou "bužírky" bovdenu pod takovou svorkou se šroubem na motoru. Na fóru je to popsané, dělal jsem to vloni na jaře, jestli si to pamatuji tak je nutné v poloze rukojeti start (téměř zavřená klapka na karburátoru potáhnout ten bovden pod tou svorkou tak, aby byla klapka téměř uzavřená (vyjmi filtr, aby jsi tam viděl) - pozor neznič klapku karburátoru, je tam uvnitř karburátoru takový omezovací kolík (klapka na něj nesmí působit při poloze start silou, urvalo nebo by se to vymačkalo), svisle je tam u té šablony ještě takový protišroub torx s caplíkem, zatím na něj nešahej, když se ti to povede tak tu svorku pod níž je bužírka bovdenu šroubem utáhni. Také je dobré do bovdenu kápnout pár kapek speciálního oleje nebo stříknout sprejem. Pak by bylo dobré mít otáčkoměr a zkontrolovat otáčky v poloze zajíc, klidně i volnoběhu (hodnotu najdeš v uživatelském manuálu), případně zase doseřídíš bovdenem. Zatím nešahej na šroubky na karburátoru (volnoběh a ten s čepičkou je na bohatost směsi). To co jsem popsal je seřízení bovdenu, já jsem seřizoval GCV160 z důvodu, že motor šlo nastartovat až po mnoha zataženích. Hlavně s citem a přemýšlením a na škodu není až budeš případně v budoucnu něco rozebírat předem si to vyfotit telefonem, když budeš povolovat šroubky tak si spočítej otočení.