To je zde fakt pro pobavení. Někdo nahlídne přes pult do servisu a hned má o celku jasno. Já jsem nikde nepsal, že i to servisní nářadí si musí servisák koupit, nemusí, ani kvalita není odpovídající ceně, ale o tom přece můj příspěvek nebyl. Je taky fakt, že některé přípravky jsou dobře si koupit a třeba si je "vylepšit" protože bez nich to někdy jde fakt blbě. Dal jsem sem myslím to úplně nejzákladnější k montáži. Jenže zase - k čemu to je, když Logo nemá ani momenťák a je mě jasný, že pokud se něco podělá při uthování "na ruku" bude vada kdekoli jinde, ale rukama to nebude. U některých motorů a některých úkonech má servis nařízen výměnu starých šroubů, taky pak může být zvíšený rozpočet na opravu, ale už nikdo neřeší, že i díky tomu je oprava trvanlivá. No a v neposlední řadě je notoricky známé, co jsou někteří lidi schopni s výrobkem vyvádět, aby jako poslední instance byl ten servis a napravoval jejich odborné zásahy plus závadu. Proto se vůbec nehrnu do nějakého rozdávání dat, protože nevím kdo snima a jak naloží. Když se někdo do něčeho takového pouští, měl by vědět co dělá, kde se případně mknout jak to tam je a kam jít pro díly. Originál nebo OEM, to už je jedno. Do prace opravářů bílé techniky se taky nikdo nemontuje a to jejich vybavení taky není zrovna od BETTA.