Motor jikov na vari



host - 170.25 (?)
16.4.2017 16:57

Je třeba se podívat, zda se po ubrání plynu páčkou na řidítkách vrací ovládání klapky na karburátoru do polohy volnoběhu-na doraz šroubku volnoběžných otáček.Může zadrhávat lanko v bowdenu nebo být prasklá pružina na karburátoru.Také je třeba překontrolovat činost regulátoru otáček-zda se nezadrhává a zda pružina regulátoru ovládá klapku karburátoru.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 63.154 (?), 16.4.2017 15:13, zobrazeno: 4552x

Dobrý den, mám problém s vari. Po ziměj sem ji vytáhnul vyměnil jsem si plechovou nádrž za plastovou, vyměnil jsem osičky v karburátoru kompletní regulátor otáček(pružinku, plech,tyčku) nalil benzín(bohužel z podzimu)a seřídil karburátor a motor krásně šlapal. po dalším vytažení zhruba po dvou týdnech jsem chtěl odvážet nějaké věci na vozíku a po nastartování šel motor do velkých otáček a nešlo ubrat, zařadit. sundal jsem plovákovou komoru vyfoukal kompresorem a bylo po problému jenže další výjezd opět ten samý problém. vyfoukání a zase jel. ale na po třetí už to nepomohlo motor po nastartování jde do velkých otáček i s novým benzinem a ubere maximálně když zmačknu hadici od vzduchového filtru a drřím ji tak drží nizké otáčky. Podotýkám že těsnění karburátoru do válkce taky nové. už vážně nevím co s tím. snad jen mohli by to dělat gufera na klice nebo špatný karburátor?? prosím poraadte. děkuji. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 86.40 (?), 16.4.2017 16:55


z nejakeho duvodu se nedovira skrtici klapka at uz od regulatoru nebo lanka nebo z jineho duvodu je potreba vse zkontrolovat

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 248.232 (?), 16.4.2017 16:56

a jak těsní klapka sytiče? Není tam něco, kvůli čemu by nedovírala?

SfK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 170.25 (?), 16.4.2017 16:57

Je třeba se podívat, zda se po ubrání plynu páčkou na řidítkách vrací ovládání klapky na karburátoru do polohy volnoběhu-na doraz šroubku volnoběžných otáček.Může zadrhávat lanko v bowdenu nebo být prasklá pružina na karburátoru.Také je třeba překontrolovat činost regulátoru otáček-zda se nezadrhává a zda pružina regulátoru ovládá klapku karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 96.42 (?), 16.4.2017 17:02

Ta gufera zlobí, hlavně po zimě. Mrkněte se kolem klikovky u gufer, je tam mastnota? Jak je, tak jsou chycená gufera. Benzínem, si myslím to nebylo, ale tím, že olej v něm nemazal dobře a gufera se vydřela. Ukazuje to na sání kolem gufer. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika