Pokud je to motor s bezkontaktním zapalováním, pak to je vadný spínač (krabička mezi magnetem a fajfkou), ale může to být i přidřené ve válci, případně vadné jedno z gufer na klice. Pokud je fajfka kovová, vyměnil bych jí jako první věc.
Pokud je to motor s bezkontaktním zapalováním, pak to je vadný spínač (krabička mezi magnetem a fajfkou), ale může to být i přidřené ve válci, případně vadné jedno z gufer na klice. Pokud je fajfka kovová, vyměnil bych jí jako první věc.
PP. - Diamantový Zahrádkář (6684) - 9.135 (?),2.8.2015 20:36
Nechci zakládat další vlákno. Nezná někdo na kolik má být vyšroubovaný u 2T motoru regulační šroub - pos. 38 v originál návodu (r. 1990). Měl jsem stále zakarbonovanou svíčku. Motor ale šel dobře jak na volnoběh tak v tahu. Při laborování jsem zjistil, že šroub je skoro zcela zašroubovaný. Je to asi regulátor vzdušníku volnoběhu. Teď je asi tak 1,5 ot. od zavřené polohy. Svíčka (NR 17 C) vypadá už dobře. Je to šroub s pružinou zkraje na hrdle karburátoru u spony hadice sání.