Motor jikov



host - 220.54 (?)
28.12.2011 14:27

Častější bývá přisávání falešného vzduchu dírou v gumovém kolínku mezi filtrem sání a karburátorem.

Někdy k tomu stačí jen ne-přitažení hadicovou sponou a postupného zpuchření té gumy. Pak je směs stále příliš chudá, aby motor naskočil.

Tuhost při tahání za startovací šňůru se svíčkou a volnost při tahání bez svíčky je test na kompresi. Komprese je dobrá, zadřené to není to by vázlo i při vyndané svíčce.

S.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 4.66 (?), 10.8.2007 10:58, zobrazeno: 526186x
Zdravím, budu spravovat motor Jikov (vari system) nevím přesně typ... jen se chci zeptat co by to mohlo být at nemosím spekulovat potom... elektrika ok, svíčku vyměním, háže oranžově... a motor nechce vubec chytit... ne a ne... tak asi vyčistit karbec ne? Tak mi řeknete na co dat pozor at to ted vim at mi to pak dlouho netrvá... jo a  prý to jde strašně těžko startovat bez svíčky uplně v pohodě takže to přidřené néni.a jde to fakt podezřele těžko... nevím proč...
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 4.66 (?), 10.8.2007 10:59
jo a jakou svíčku?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 11.104 (?), 10.8.2007 11:24
Jasně, vyčistěte karbec, nezapomeňte na plovákovou komoru a když už tam budete mrkněte na jeho nastavení a po případě upravte ať je hladina jak se patří. Co se týká odporu při startování tak snad jen doufám že tam nemáte svíčku s dlouhým závitem. Nechci se vás dotknout, ale po zkušenostech co mám se prostě musím zeptat. No a to je tak vše, protože nevím jestli ten motor má kontaktní nebo bezkontaktní zapalování a chybý i info. o stáří motoru.Třeba to taky bude chtít new. gufera atd. Podle toho co píšete chcete opravu provést šup šup, ale tak se to oravdu dělat nedá. Vše chce svůj čas. A navíc po netu se dost špatně opravuje. Franta
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 11.104 (?), 10.8.2007 11:28
No a je to tady. Svíčka Brisk N 17C.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 45.5 (?), 10.8.2007 12:14
Když se zde začalo mluvit o motoru Jikov na vari, chtěl bych se zeptat na zkušenosti, s těmito dvoudobými motory. Diky   ZT
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 105.201 (?), 22.8.2007 21:54
Nic moc, věčně mě nefungoval omezovač otáček, což mi chybělo při orání a kultivaci, stále jsem to honil plynem a vlastně kvůli tomu motoru jsem VARI prodal. Na startování jsem si stěžovat nemohl, aby tu bylo něco pozitivního, pokud to zrovna nekoplo a neutrhlo mi to šňůru. Ta honda, co tam potom začali dávat, to by bylo jiný kafe.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 11.170 (?), 22.1.2009 15:51

Tento motor mám již cca 15 let - a funguje dobře do motoru jsem jenom za tu dobu dal 1x fajfku,3x svíčku,2x filtr paliva,1x ventil paliva.

Jinak se sním seká tráva, orá,sázejí, proorávají, vyorávají brambory a celoročně to kluk honí na svoz dřeva.

jediná vážnější závada- oprava uchycení řídítek.

Koupím si ho znova, ale ten silnější model

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 4.66 (?), 10.8.2007 13:39

Samozřejmě že svíčku s dlouhým závitem tam nemám, až tak krátké moskové závity nemam:-) no že to chci provést šupšup.psal jsem, abych pak nemusel hledat nejaké skryté závady abych na to byl tu upozornen.jdu na ten karb. jo a tá jiskra to bude určitě jen svíčkou aspon doufám... jo ale to startování jde opravdu těžko oproti druhému motoru stejnéhho typu no co to bude určo kompres co jiného když se svíčkou to jde lehce...

No a typ je tam napsáno 4-003 ale to je na řidítkách na motoru štítek neni nebo možná je ale je to od prachu atd... tak nevím kde. Jinak jaký ma byt předstih?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 114.146 (?), 4.2.2008 1:23
ze zkušenosti bych si dovolil říct, že je zadřená klikovka
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 220.54 (?), 28.12.2011 14:27

Častější bývá přisávání falešného vzduchu dírou v gumovém kolínku mezi filtrem sání a karburátorem.

Někdy k tomu stačí jen ne-přitažení hadicovou sponou a postupného zpuchření té gumy. Pak je směs stále příliš chudá, aby motor naskočil.

Tuhost při tahání za startovací šňůru se svíčkou a volnost při tahání bez svíčky je test na kompresi. Komprese je dobrá, zadřené to není to by vázlo i při vyndané svíčce.

S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika