Nevím co máte na mysli automatickým sytičem. Je tam páčka, která se dá do polohy při startu a sama se potom vrátí. Jen mi připadne, že tam spíše nejde benzín. Ale jen na začátku. Jak to chytne, už tam palivo jde.
Sekačka s motorem Honda GCV 160 nejde nastartovat. Když stříknu eter do sání, motor naskočí ale pak zhasne. Po druhé už nastartuje, a jede třeba 10 hodin. Vypadá to, že tam na začátku nejde palivo. Má tento motor nějakou nasávací membránu? pokud ne, čím by to mohlo být. Eter není řešení.
Nevím co máte na mysli automatickým sytičem. Je tam páčka, která se dá do polohy při startu a sama se potom vrátí. Jen mi připadne, že tam spíše nejde benzín. Ale jen na začátku. Jak to chytne, už tam palivo jde.
Automatický sytič tvoří klapka na vstupu vzduchu do karburátoru, která je ovládána v závislosti na teplotě motoru dilatačním článkem zapuštěným do motorové hlavy. Vy máte ovládání řešeno ruční páčkou, nicméně chování motoru je stejné - pokud klapka nezavírá, studený motor nejde nastartovat. Zkuste zkontrolovat ovládání sytičové klapky, zda opravdu klapku zavírá.