MF 70 a 4taktní motor
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 63.163 (?), 4.6.2015 17:58, zobrazeno: 17896x
Dobrý den,
začnu od začátku, k naší MF 70 jsme koupili nový 4taktní motor s licencí Honda, ovšem Honda to není, je velice podobný modelu GX200, motor šlapal parádně, sekali jsme s ním pár hektarů a žádný problém nebyl.
Do té doby než jsem jednou přes noc nechal otevřený ventil benzínu, ráno byla pod sekačkou louže a tak jsem to hned zastavil, ale kapat nepřestalo. Když jsme sekačku chtěli nastartovat už nechytla, chovala se jako by byla zadřená, po nějakém tom pročištění a pár sprostých slovech jsme jí nahodili ale zvuk nebyl zrovna příjemný. Nakonec jsme zjistili že se do oleje dostal benzín, a ne zrovna málo. Nevíte někdo jak problém řešit, i po opětovné výměně oleje se tam znovu dostal benzín, sekačka chvíli šlapala ale pak znova divný zvuk a benzín v oleji.
Dopředu říkám že motor byl přes inzerát a majítel měl stejný namontován na své MF70, takže si myslím že řeči jako "čínský výrobek" atd nejsou zapotřebí. Předem ale děkuji za reakce. Ostruszka
Přikládám obrázek motoru
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.167 (?), 4.6.2015 19:54
Měl byste se podívat na karburátor, neboť do katburátoru je zapojena jediná hadička z nádrže benzínu.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 63.163 (?), 4.6.2015 20:44
No ano, už to tak děláme, ale benzín se dostává k oleji během sečení, takže to budou pístní kroužky? Co to mohlo způsobit?
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.116 (?), 4.6.2015 20:58
Během sečení asi těžko, to je motor v chodu a benzín by měl vyhořet... nikoliv zkondenzovat.
Pokud zastavíte motor na krátkou dobu, po kterou se nevyplácí zavírat přívod, stavte jej tak, aby byl ukloněn filtrem níže a výfukem výše.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.167 (?), 5.6.2015 6:45
Plovák a jehlový ventil v karburátoru. Benzín ředí olej a teplem se odpařuje z oleje. Karburátor má naspodu misku a šroub uprostřed. Povolit a uvidíte plovák, měl by pozvednutím zavřít přes jehlu benzín. Mrkněte se na schéma karburátoru než něco pokazíte a postrácíte.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 63.163 (?), 5.6.2015 9:01
Ano plovák jsme zkoušeli, ovšem ikdyž ho nadzvednu tak benzín nepřestane kapat, kape míň ale kape.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář (322) - 244.2 (?), 5.6.2015 9:54
tak to bude někde nečistota mezi jehlou a sedlem ...
Sundat plovákovou komoru a profouknout vršek čistým tlakovým vzduchem. I chlup z vatové tyčinky vadí.

|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 63.163 (?), 5.6.2015 15:33
No, takže jsme sudnali plovák, pročistili, profoukli, vše smontovali... Sekačku jsme nehodili a šlape, benzín nekape, a vše funguje.
Ovšem když sekačka jede tu, dejme tomu, minutu tak začne nepravidelný zvuk, a nakonec se úplně zastaví. Může někde chytat falšený vzduch? Nebo je to zase tím benzínem?
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.116 (?), 5.6.2015 15:43
Tohle taky může být v regulaci otáček. Nějaká pružinka vyvlíknutá nebo navlíknutá do špatné dírky.
No a Benzín si slejte stranou, zfiltrujte a posuďte, nakolik byl čerstvý. Podle toho jej použijte k technickým účelům, jako přídavek do čerstvého paliva či jako čerstvé palivo... Může se stát, že těch nečistot bylo víc a máte zanesené sítko v palivovém filtru. Při plném výkonu pak nemusí stačit benzín dotékat do karburátoru.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|