MF 70



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
               
host - 163.154 (?) 
27.7.2011 10:41

Dobrý den, dle manuálu 3-5 mm tuším...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                  
mnkk - (23) - 48.96 (?), 27.7.2011 10:48
OK, dík. Tolko tam je, myslel som, že je to málo. Chcem filter vyčistiť a naliať nový olej, aký tam ide? Možem dať motorový?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 170.142 (?), 27.7.2011 19:46
Když jsme u těch nápní, jaký mícháte v dnešní době benzín? Speciál nebo Naturál? Raději bych naturál, ale nevím jestli ho tak starý motor zbaští bez ujmy. Díky za odpověď
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
mnkk - (23) - 30.28 (?), 27.7.2011 20:11
Ja dávam natural 95, a sviečku mením každých 40 minút- neviem či je to benzínom, ale musím to dať do servisu zoštelovať. Pomer olej benzin 1:33 - 1:40
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
mnkk - (23) - 48.96 (?), 3.8.2011 8:11
Má niekto skúsenosť s tým, že sviečka vydrží iba 40 minút, max. hodinu...? Potom kosačka naštartuje len na novú sviečku (ale hneď na prvý krát). Chladenie funguje, rebrá sú čisté. Kde je chyba? Sviečka Brisk- obyčajná.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 3.8.2011 14:11

Mně to u MF 70 také dělá a nevím si s tím rady. A též svíčka Brisk. Zkoušel jsem i jiné typy svíček, ale bylo to v podstatě skoro stejné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
mnkk - (23) - 48.96 (?), 4.8.2011 9:23
Tiež som skúšal aj iné tipy a nepomohlo. Zaujímavé je, že na novú sviečku naštartuje hneď na prvý raz, na použitú už nikdy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 4.8.2011 16:44

Přesně to stejné mě to dělá také. Dám novou svíčku a chytne na drc. Zpočátku jsem dělal ze zoufalství různé pokusy, čistil karburátor, seřizoval, odstraňoval přebytečnou směs z klikové skříně vyšroubováním šroubu ve spodní části klikové skříně - nepomáhalo vůbec nic, jen nová svíčka. Mám pocit, jestli se nejedná o nějakou konstrukční závadu. Jestli zapalování nedává snad vyšší proud a tímto přepětím se nepoškozují zapalovací svíčky. Fakt nevím, možná by nám poradil nějaký autoelektrikář.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
mnkk - (23) - 30.28 (?), 4.8.2011 19:37
Dnes mi písal jeden mechanik, že to može byť buď cievka, alebo kondenzátor, keď som mu napísal, že sviečka nemá tehlovú farbu, ale je čierna, tak mi napísal aby som poriadne vyčistil vzduchový filter. Ďalší mechanik mi povedal aby som vzdialenosť elektródy na sviečke nastavil na 0,5mm. Uvidím, skúsim to a potom napíšem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 145.194 (?), 4.8.2011 20:57

Zapoměl jsem napsat, že indukční cívku jsem měnil v loňském roce. Kondenzátor jsem neměnil. Ale i po té nové indukční cívce nenastala žádná změna k lepšímu. Je to pořád stejné a svíčku mám také pořád černou. Kdyby jste na něco přišel čím to je, určitě to zde na foru napište.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika