Malotraktor kolem 60000



host - 71.52 (?)
15.4.2009 23:38

Mám 2 roky     Partnera 135  92 HRB. Dostává dost zabrat. Zatím bez poruchy,   když pominu ty proklaté čínské ložiska v nerozebiratelných řemenicích, ale časem to snad půjde nahradit doma udělanými řemenicemi s česk. ložisky.Těmi řemenicemi tomu Partner dal totálně na prdel.Jinak šlape dobře.

Partner má ofsetové sekací zařízení kde se kudly nepotkají a daleko levnější klínový šestihraný řemen než zubaný který je např u zastaralého sek. zařízení Agrojetu a jiných dražších značek.

Hydropřevodovka je super do terénu s překážkami.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
                     
sury - (32) - 156.69 (?), 8.4.2009 10:00

Beru zpet spatne jsem si to precet kvalitni je k62 a k46 jen na lehci prace...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 45.244 (?), 8.4.2009 17:50
asi jste si odpověděl sám, ty parametry na to jestli vám to vydrží nebo né potřebujou vyšší dívčí, takhle kdyby tam bylo napsáno max.zatížení v tahu, doba max zatížení atd. tak by vám určitě napovědělo více
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
sury - (32) - 156.69 (?), 8.4.2009 19:18

Co to znamena hmotnost na hridel do 306kg?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 45.244 (?), 8.4.2009 20:59
tak to opravdu nevím, může to být zatížení nápravy na tah?nevím, jelikož to nemá hydrauliku tak jedině hmotnost návěsu, tam by to zatížení mohlo být, ale ještě se dělí s nápravou samotného návěsu, tzn. zě máte naloženo třeba 500kg a z toho 306 může jít na traktor... opravdu nevím
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 97.14 (?), 10.4.2009 0:38

Např. K46-průměk 19mm

          KTM 10-průměr 25mm

KTM 10 má vyšší zátěžnost na hřídel.

Např.u hydro-gear, který se montuje do traktůrků, tak někdy se stalo, že prasknul-info ze servisu HQ(získáno pod tlakem  osobních zkušeností s tím modelem)Přeceňování výrobcem je logické, aby si zákazník nakoupil co nejvíc příslušenství, ale neetické vůči zákazníkovi.Setkal jsem se jen s JEDNÍM(!!!) prodejcem, který byl na takové úrovni, že nabízel více značek(honda.stiga, wisconsin,ags, iseki, + servis HQ známým) a potvrdil mi mé získané zkušenosti a sám mě ujistil, že ten a ten model na to a to by mi neprodal(nechci mu dělat nevyžádanou reklamu) a jestli ho mermomocí chci ať si ho koupím jinde.A opravdu jinde mi ho nabízeli jako naddimenzovanou mašinu.Naštěstí jsem měl možnost si ho vyzkoušet díky známému, kterému vcelku vyhovuje, ale u mě po zápujčce jsem ho utahal jen na sekání do kopce.Jinak bez hydra si nedokážu pojezd představit(pokud někdo o něm pochybuje)-plynulost, rozjezd,zastavování, zpomalení bez zastavení, to nejde ničím nahradit, je to jako automatická převodovka v autě s tím, že dokáže i brzdit.

Napsal jsem to proto, aby další se nenapálily a zvážily nejen "A" ale i "B".Není to jen o výkonu motoru, ale i hydra.

Ještě k hydrům, některé udávají stálou náplň,některé výměňu po XXX mth, některé mají sběrné magnety, další vyměnitelné filtry, některé externí čerpadlo, některé integrované čerpadlo v hydru a od toho všeho se odvíjí složitost X a následně cena X výkonnost.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 10.4.2009 7:50

To, že si jiný pojezd než pomocí stlačeného oleje nedovedete představit je bohu žel jen vaše omezené vědění a když už jste do toho zamotal i auto s automatickou převodovkou, tak vám oznamuji, že každé takové auto má chladič nálně převodovky (oleje). Znovu opakuju a tvrdím, že bez chladiče oleje je hydropojezd jen s velmi omezeným použitím. Jen si vemte jak velké jsou ty převodovky a kolik je v nich oleje!! Takováto trocha se ohřeje velice brzy a k přehřátí už není daleko. K chlazení totiž nestačí jen vrtulka na vstupní hřídely, ale chce to klasický chladič s ventilátorem a přiměřené množství oleje. Takže můj názor je, že pokud to zahradní drnčítko nemá klasické uspořádání hydraulické soustavy, buďme rádi, že to zvládá pojezd při sečení, ale jinou práci po tom nechtějme.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 45.244 (?), 10.4.2009 9:08
Připojuji se se souhlasem opět k předchozímu příspěvku jen s tím, že chápu majitelovu náklonost k jeho hydru a už ani neoponuji každý chválí své ale jak jsem již psal dříve jsem z Jiz.hor a s poměrně většímy pozemky takže nevím co by hydro dělalo třeba po4-5 hodinách provozu v kopcích, a pokud ještě uvádí výhody plynulosti rozjezdu, zpomalení atd tak musím podotknout že je to jen to plynulé zpomalení protože pokud máte cit v noze tak se taky s mech.převodovkou plynule rozjedu, zastavím i dokážu brzdit ale o to se tady už nechci přít, je to zkušeností ale opět a po několikáté se ptám na něco, co mi nikdo nezdůvodnil, o co lépe nebo kvalitněji posekáte vy se svojim hydrem za 60-70 a více tisíc korun nežli já se svojim staříkem za 20tis.?Nejde tady jenom zase jen o ty investované peníze --když už jsem do toho tolik vrazil tak to musí být za každou cenu lepší?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 97.14 (?), 12.4.2009 22:59

Tady někdo nepochopil, co "tím chtěl básník říci".Tak polopatě pro jzd-podnikavce: mám rád taky masivnější věci, než chrastítka, ale snažím se vysvětlit, že zahradní traktůrek na zahradu na sekání ANO, ale pokud chci od něj něco více, potřebuji masivnější střeva.Např. jedna značka na sekání 100cm dává K46,což je jinak povedená převodovka, ale rozlišujme použití, i v extrému nebo "jejím stáří",se dá utahat, na vyšší model dává K58 a na na sečení 120cm- K68 s uzávěrkou(o tu nejde, jen zvyšuje to užití) a tu neutaháte ani kdyby jste za ním vozily dvojnásobnou váhu(čísla řadová jsou z hlavy, v případě zájmu vyhledám přesněji).Např. komunál s KTM10 dělá vše bez omezení 8h denno-denně, ale je to jedna z nejvyšších řad, která má svůj okruh a přídavné čerpadlo.Chladič olejový je v jiné řadě a u těchto hliníkových kompozitů je odvod tepla jeden z nejlepších, co se týká odvodné plochy, tam stačí úměrná vrtule(taky ji dokážou poddimenzovat),v zimě se ani při pluhování nezahřeje.Např. chladič plánuji ke štípačce, která má dvoustupňové čerpadlo a olejová náplň o obsahu cca 25L se zbytečně zahřívá(tlak max 75t),protože samotné čerpadlo nepočítá s venkovním chlazením(vrtulí) a nádoba nato nestačí, u těchto okruhů platí jiná pravidla.Pokud někdo bude sekat stejný typ trávy, bez překážek, tak mu hydro chybět NEBUDE a jsou to vyhozený peníze, ale protože máme sad, kde na části bylo pole(dobře hnojeno, místy hustší tráva, změna porostu-jiné složení semene),objížďky stromů, tak změny pojezdu jsou nezbytné a nic LEPŠÍHO A DOSTUPNÉHO zatím nebylo využito v tomto typu techniky.Snad se k tomu nebudu muset znovu vracet.Když použiji poslední větu: ZA KAŽDOU CENU LEPŠÍ, to tedy být nemusí, protože to je jiný stupeň pojezdu a ten začíná na jiném finančním stupni.A takhle zpátečnicky uvažovat taky nejde, nebo by jsme dodnes jezdily na koních.Vše má svůj vývoj a není to hned všechno nejlepší.Spousta lidí by se dodnes obešla bez řídící jednotky a trysek v autě a posloužil by jim karbec, proč ne, sice fiat 1600 jezdil za 11L a dnes auto s větším výkonem i obsahem jezdí o 1/3 levněji, ale jak pravil klasik, pokrok nezastavíš, vždyť rusáci zastávali heslo ve své "nesmrtelné"LADĚ:"CO V AUTĚ NENÍ, TO SE NEPOKAZÍ" Bez komentáře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 97.14 (?), 12.4.2009 23:05

P.S pro příspěvěk... xxx4.243:

Káždý názor se počítá, ale já už mluvím o praxi, ne o pochybách .

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 71.52 (?), 15.4.2009 23:38

Mám 2 roky     Partnera 135  92 HRB. Dostává dost zabrat. Zatím bez poruchy,   když pominu ty proklaté čínské ložiska v nerozebiratelných řemenicích, ale časem to snad půjde nahradit doma udělanými řemenicemi s česk. ložisky.Těmi řemenicemi tomu Partner dal totálně na prdel.Jinak šlape dobře.

Partner má ofsetové sekací zařízení kde se kudly nepotkají a daleko levnější klínový šestihraný řemen než zubaný který je např u zastaralého sek. zařízení Agrojetu a jiných dražších značek.

Hydropřevodovka je super do terénu s překážkami.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika