Malotraktor kolem 60000
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 45.244 (?), 7.4.2009 8:51
Nemám důvod vám to něvěřit ale přepočet motohodin který se odvíjí od provozu motoru a to at´stroj jezdí nebo stojí takřka nelze, jezdil jsem 30 let se vším co v zemědšlství je a tam se provoz udával v MTH a bylo by to na celou stránku popisovat jak někdy jsem najel na 10MTH 200km a jindy na 10MTH jen 30km, ale tímto různým srovnáváním akorát odbíháme od daného tématu
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 7.4.2009 9:40
Navážu na včerejšek, jak rozpohybujete nebo zastavíte s motorem v chodu váš stroj s mech. převodovkou? Je tam lamelová spojka, nebo jak?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 45.244 (?), 7.4.2009 10:04
Ne ne, tyto traktůrky nemají klasickou spojku ale tzv. třecí segment-to znamená že když šlápmu na pedál tak se uvolní šponovací mechanizmus klínového rěmene od motoru k převodovce a řemen se uvolní tak, že se vlastně jako by zvětší jeho obvod a vysune se z drážky řemenice a traktor se zastaví no a pří rozjezdu je to naopak, samozřejmě že tam nemůžete sázet kvalty jako u auta rychle za sebou, to jaksi nejde a hlavně pedál funguje při jeho došlápnutí i jako brzda
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 7.4.2009 10:16
Ano tomu rozumím a možná při došlápnutí pedálu se aktivuje nějaká třeba kototoučová brzda. Rozumím aji tomu, že se nejprve zvolí převodový stupeň až pak se povolováním pedálu rozjede. Ještě si myslím by nebylo špatné řešení pro plynulou zněnu rychlosti pomocí variátoru. Furt lepší a odolnější než nějaké pseudo hydro.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 96.15 (?), 7.4.2009 19:00
Firma GGP (castelgarden, honda,stiga, dolmar,solo a další) používá do svých strojů mechanické převodovky Tecumseh-Peerless a hydro pohony Tuff torque k46 nebo k62.První z nich je dobrá jen pro lehčí práce, ta druhá má už pomocnou uzávěru a zvládne tahání vozíků a jiné těžké práce.I když asi každá převodovka má nějaké mouchy a některé hydro nemají nejlépe vyřešeno chlazení.Nejvíc problémů je s převodovkami hydro gear původem ze spojených států.Ještě jsem zjistil zajímavé info, traktory Toro jsou vyvíjeny společností Karsit Jaroměr, design modelů obou značek je hodně podobný, ale americké traktory Toro jsou kvalitou hodně napřed před Karsitem.Z našich značek je špičkový Prostějov a ags Jičín.Jinak italové sekačky opravdu umí, před levnou amerikou ruce pryč.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 45.244 (?), 7.4.2009 20:16
italy bych tak nepřecenoval
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 96.65 (?), 7.4.2009 20:46
Pred patnacti lety bych s vami souhlasil, ale v soucasnosti, po zaplaveni sveta cinskymi vyrobky, jsou italske zlaty stred. R.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 29.123 (?), 8.4.2009 8:30
Já italy nijak nepřeceňuju, důkazem jejich kvality je to, že si u nich nechávají stroje montovat i jiné špičkové firmy, jako třeba traktory Honda a Dolmar. Tyhle dvě značky mluví samy za sebe, kvalitou rozhodně neurazí.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 45.244 (?), 8.4.2009 8:51
to máte pravdu ale nesmí tam být v koutku napsáno jiné jméno výrobní země, jinak naprostý souhlas s čínským zaplevelením nekval.napodobeninami
|
|
 |
|
 |
 |
|
sury - (32) - 156.69 (?), 8.4.2009 9:31
Tak panove vzhledem k tomu ze si chci koupit
Traktor XHX 24 HD /THX122hydro od Mountfieldu o vykonu 25 koni tak jsem si nechal zjistit co teda ma za hydrostatickou prevodovku i s veskerymy parametry
Tuff Torg K46
* Max. kroutící moment 177 Nm.
* Hmotnost na hřídel do 306 kg
* Pro kola 18/20"
* Brzdící moment 253 Nm.
* Skříň z hliníkové slitiny.
* Hřídel 3/4"
Vubec tomu nerozumim, ale z te predesle diskuze bych usuzoval ze muze bejt kvalitni... co si myslite Vy?
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|