Malotraktor kolem 60000



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 151.36 (?) 
13.3.2009 22:39, zobrazeno: 95875x

Dobrý večer. Chtěl bych prosím poradit. Chceme s otcem koupit zahradní traktor, hlavně na sečení trávy. Tak kolem 1 hektaru. Klasická zahrada, žádný anglický trávník. Cenová hranice je kolem 60000Kč. Pročetl jsem diskuze zpět a většinou jsou názory, že pod 100000 je to k ničemu. Opravdu je to tak beznadějné? Přiznám se, že jsem laik a moc tomu nerozumím. Koukali jsme na traktor Partner 145107 HRB 14,5HP. Poradí někdo? Díky

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 29.123 (?), 14.3.2009 10:33

To bych si raději koupil skládačku typu Vari nebo podobně. Partner stojí za prd, je z levných materiálů a motor nemá ani tlakový mazání.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 45.244 (?), 14.3.2009 11:16
Taky záleží na tom chcete li zahradu sekat jen pro úklid nebo chcete z to ho mít seno, pokud chcete jen uklízet tak v té Vaší cenové relaci je docela dost zahradních traktoru, já osobně mám pozemky cca1.5ha a koupil jsem si starší traktůrek MURRAY 12.5HP se zberacím košem a jsem zpokojen, sekám tak 1x za 14dní a za těch Vašich 60000 se dá koupit zbrusu nový a to už je 1A třída, ten můj je 12let starý
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 98.66 (?), 14.3.2009 23:24

Ruce pryč od Vari a podobných krámů, pokud nechcete vibrovat ještě celou noc v posteli k vazoneuroze. To raději kosu! S pozdravem jK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 218.140 (?), 14.4.2009 19:54

Nahodou ja bych doporucoval kdyz jednoosy tak jednoznacne trakturek Agzat, je na nej spoleh a fakt nevibruje, ja mam s nim jenom dobre skusenosti. Cenove je to urcite pod 60000, ale presne nevim, jen je nevyhoda ze neni tady moc prodejcu. Anebo si poridte nejaky zanovni stvorkolovy mozna i tady v inzerci nekdo nabizi.