Který motor zvolit?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 101.13 (?), 17.6.2014 5:13
Tak, tak těch 62 mm je délka hřídele, průměr je 22 mm.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 101.13 (?), 17.6.2014 5:19
Koukám, že jsem byl včera už dost na dně, a psal jsem to jak talián, takže průměr hřídele je 22 mm, délka 62 mm, a dole pod řemenicí mi zůstává volná hřídel a aby nelítala, tak to musím vymezit válečkem o vnitřním průměru 22mm a výškou cca 15 mm.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 244.2 (?), 17.6.2014 9:07
V tom případě bude asi jednodušší buď koupit širší řemenici, nebo pod stávající řemenici dát ještě jednu s tloušťkou 16 mm a dírou 22 mm.
Možná to vyjde levněji, než si nechat soustružit z trubky vymezovací prstýnek.
Nejlevněji vyjde navlíknout jak korálky 5 podložek "Podložky pro šroub, ploché - DIN 125 A, ČSN 02 1702", ale musel by jste vyřešit, jak to bude s drážkou pro klínek.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 230.198 (?), 19.6.2014 9:57
Zdravím, stále dokola se zde probírá náchylnost Hond na kvalitu benzínu. Tento motor není o nic víc hálkivější na dnešní benzíny než všechny ostatní motory. Tento motor potřebuje kvalitní filtraci vzduchu a pokud jí nedoržíte, tak potom může nastat problém. Není to vinou paliva ale zanesením kanálků volnoběhu a přeběhu, kdy se dostane do těchto míst nečistota ze vzduchu a toto ucpe, buď jen některý, nebo postupně všechny. Potom jsou problémy se starty, volnoběhem a akcelerací. Jasný důkazem tohoto tvrzení je špatná filtrace (jen molitan) na Čínských motorech, kde je použita přesná kopie honďáckého karburátoru. Po pár dnech z kanálků "trčí" cáry nečistot co prošly filtrem a motor se chová přesně podle zde uváděných příznaků. Včas měněný vzduchový filtr a těsné těleso vzd.filtru zaručí bezproblémový mnohoroční provoz těchto motorů. Standa.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 230.198 (?), 19.6.2014 10:06
Zdravím Stando, ještě se zmíním o Tvém vyřešení problému delší hřídele. Já osobně bych toto podložkami nikdy neřešil, protože ctím poctivé řemeslo, natož abych to někomu radil. Vyrobit patřičný nátrubek případně s vloženým čípkem proti vypadnutí pera (klínku) je otázka pár korun, nebo chvíle u soustruhu. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 230.198 (?), 19.6.2014 10:09
Ještě přidám další možnost. Využít delší hřídele a místo nátrubku nasadit dálší řemenici pro nezávislý pohon čehosi. Standa.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|