Moje zkušenosti s nastavením omezovačů jsou jiné, a proto na to upozorňuji. Krajní poloha L a H - největší ochuzení již může způsobit poškození motoru. Toto nastavení ale není odborným servisem prakticky možné, neboť motor má problém se udržet v chodu, zejména při studeném motoru po vypnutí sytiče. Ale neodborným nastavením může takové nastavení být ponecháno dlouhodobě. Potom stačí další nepříznivý vliv a motor dostane zabrat(starší palivo, velká zátěž, nevhodný olej a pod.). Nastavení podle omezovačů je nastavení o něco chudší, než se běžně dříve nastavovali motory a zpočátku to mnoha mechanikům dělalo problémy, neboť nastavovali tak, jak byli zvyklí, že se motor dal vytočit hned po startu. S omezovači je zpočátku díra, chvilku, než chudá směs(a studený motor, který potřebuje bohatější směs ) stačí motor spolehlivě vytáčet do vyšších otáček.