Pane Lukáši, zialbohu nemozem dat jednoznacne technicke stanovisko, lebo predajcovia benzinov mlzia pravdu. Ale napriek tomu sa predsa volaco podarilo zistit:
1. Pouzivat premiove benziny Verva alebo V-Power-RACING (t.j. nie obycajny V-Power, ale 100 oktanovy). Podotykam, ze o oktany vóbec nejde, stačí 85oktanov, ale ide o to, ze V-Power-RACING:
A) obsahuje MENEJ biogrcov ako standartne paliva, sice dodrzuju zakon, ale je tam v ramci zakona PODSTATNE MENEJ BIOGRCOV! (Juchúú
)
B) obsahuje podstatne viac cistiacich a konzervacnych aditiv, čo je pre taketo male motorceky a karburatoriky velmi uzitocne
C) pri takychto malych spotrebach ako ma motor Honada GX35 je cenovy rozdiel zanedbatelny, aj ked ako pisete toto nie je pre vas primarny parameter
2. Ak je to pre vas mozne, tak UMK435 si priam labuží na palive ASPEN 4T (pozor nezamenit s Aspen 2T, ten je s primiesanym olejom do 2T motorov). Bezne sa dal kupit v ceskej republike v sieti predajni Husqarna, tiez som ho tam kupil. Inak predava ho aj napr. OBI v Rakusku (nie v ČR) a stovky obchodov europe, gúúglo poradí. ASPEN 4T sa predava v modrej bandaske. Je to unikatne palivo vyrobene z plynov bez karcinogennych aromatickych uhlovodikov. Garantovana trvanli ost ASPENu je niekolko rokov.
3. Paliva uvedene v bodoch 1. a 2. mam prakticky vyskusane v dlhorocnej prevadzke aj u krovinorezu UMK435 s vynikajucimi skusenostami na funkovanie stroja. Skvele startuje, a subjektivne ma lepsi vykon, ale toto je ciste subjektivny pocit, nemusite to brat za bernu mincu.
4. Pri pouzivani benzinu Shell V-POWER-RACING bez vahania celorocne pouzivat stabilizator paliva, napr. Honda, ale skvely je aj stabilizator paliva BriggsStratton, lebo je optimalizovany pre vzduchom chladene motory. Do ASPENu ziadny stabilizator netreba, lebo neobsahuje biogrce.
Mozno to vyzera zlozito, ale je to jednoduche, a stroj sa odvďačí dlhorocnym bezporuchovym a bezproblemovym fungovanim.