Pokud máte úplně stejný problém jako primární tazatel, to znamená houpání otáček při plném plynu a nestabilní nebo žádný volnoběh, je závada ve volnoběžném systému karburátoru. Nahřejte pájkou čepičku šroubu bohatosti směsi a sejměte jí, vyšroubujte šroub bohatosti směsi (šroub s pružinkou). Pročistěte mikrokanálky na rozhraní hlavní klapky karburátoru, zřejmě nebudete mít čistící sadu a tak postačí vytrhnout kleštěmi drátek z ocelového kartáče. Šikmo shora tělesa karburátoru vyšroubujte šroubek (někdy je na obyč. a někdy na kříž. šroubovák), vyšroubujte zespodu hlavní trysku a vysuňte tlakem ze vzduchového difuzéru emulzní trubici (mosazná trubička s několika mikrodírkami). Všechno vymyjte acetonovým ředidlem (mimo plováku) a profoukněte tlakovým vzduchem. Po složení karburátoru a jeho montáži už jen seřiďte bohatost směsi na volnoběžných otáčkách (šroubkem s pružinkou), čepičku si po seřízení můžete nalepit zpět a nebo jí tam vůbec nedávat. Seřízení bohatosti směsi poznáte podle nejvyšších otáček motoru při volnoběhu, volnoběh seřídíte vodorovným šroubkem s pružinkou, který se opírá o doraz na ovladači klapky. Standa.