Jednoosý traktor - fréza TJ 6,5



andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 175.67 (?)
31.3.2010 9:20

Pokud se provaluje těsnění pod válcem, je to pravděpodobně způsobeno netěsností, kdy kartér na nějakém místě nedoléhá ke styčné ploše válce. Buď je křivá dosedací plocha kartéru, nebo dosedací plocha válce neboje na jedné z těchot ploch nečistota, zbytek těsnění...  Toto bývá nejčastější příčina vámi popisovaného jevu. Za těchto podmínek nevydrží žádné těsnění.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12   
                     
host - 76.106 (?), 15.1.2010 18:15

Ta cena bývá většinou pokud je trocha zachovalá kolem těch dvaceti tisíc, občas někdo sežene i o hodně levněji ale to už je velké štěstí. Já mám sice jen PF-ku ovšem s motorem 1D80,to je ten samý co je v Tj-čku.

Používám ji pouze na dřevo a ve srovnání s Varinou se kterou jsem to dělal dříve je ta Varina vůči ní hračka pro děti..

Pokud je tedy tenhle stroj k mání a je v alespoň v trocha dobrém stavu tak to stojí za to, motor nezmar a spotřeba za hubičku..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 143.205 (?), 31.3.2010 7:37
Dobrý den, potřebuji u TJ utěsnit motor pod válcem a nevím co na to použít. Pořídil jsem jí relativně nedávnou a vypadá, že má motor po GO. Cokoliv tam dám, tak se to buď profoukne a nebo rozežere (koupil jsem na to značně drahý těsnící papír na vysoké tlaky a ve starých dvoutaktech, a i přesto, že se prodejce divně díval na to že to chci na dvoutaktní diesel, tak mi slíbil, že to z naftou nebude reagovat - po dvou hodinách se úplně rozdrolil). Dík
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
andy.wise - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (585) - 175.67 (?), 31.3.2010 9:20

Pokud se provaluje těsnění pod válcem, je to pravděpodobně způsobeno netěsností, kdy kartér na nějakém místě nedoléhá ke styčné ploše válce. Buď je křivá dosedací plocha kartéru, nebo dosedací plocha válce neboje na jedné z těchot ploch nečistota, zbytek těsnění...  Toto bývá nejčastější příčina vámi popisovaného jevu. Za těchto podmínek nevydrží žádné těsnění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 244.98 (?), 19.4.2016 22:47
Zdravím.Může někdo poradit jak se připojuje rotavátor na tj 6,5.Děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 195.169 (?), 18.2.2013 19:07

Dobrý den, švagr si pořídil frézu tj 6,5,ale nějak nemaže! Respektive se mi nějak nezdá to mazací čerpadlo! Nemáte prosím příručku, případně samotné výkresy od této frézy, abych viděl jak to má být poskládáno? Předem děkuji. Pepa, kovarpepino@seznam.cz.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Yoska - (1) - 128.127 (?), 12.4.2013 13:44

dobry den frezu mam taky a vlastním od toho i veškere dokumenty.zrovna mě nejezdí, sehnal jsem nove naftové čerpadlo, vyměnil jsem ho za staré, ale není správně seštelované, tak musí sehnat někoho kdo my to správně seřídí.moje freza je z roku 68.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Luboš Hampl - (20) - 37.74 (?), 30.1.2010 22:08

Pro zajímavost připojuji foto TJ 6,5 s radlicí na sníh. Dnes jsem s tím odhrnoval a jde to super. Původně je to radlice na MF70 a já ji poupravil na TJčko a navíc pojistil i bočními napínaky, něoco jako 3 body u traktoru. Vložte i své stroje pro podívání. Luboš

TJčko s radlicí
TJčko s radlicí
detail přichycení
detail přichycení
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
sauer - (2) - 25.4 (?), 1.2.2010 7:42

Dobrý den, děkuji za foto je to inspirace pro příští zimu, letos určitě nestihnu radlici udělat a zasáhnout v odklízení.Ale na přístí zimu se už těším.

V neděli jsem šel po dvou měsících nastartovat TJ-čko a musím říci že jsem se zapotil.Motor jsem protočil klikou, nad píst nalil více než pár kapek oleje a nic.Nic trvalo hodinu.Nohy mi klouzaly po ledu a ruce bolely.V hlavě se probouzely myšlenky o starteru, doutnáku nebo alespoň startovacím zarízení.Bohužel nic z toho nevlastním a tak jsem donesl Start-sprey.Už jsem jej chtěl použít, ale napadlo mě povolit trubku u vstřiku a prostě jen odvzdušnit palivovku a ejhle motor naskočil ihned.Celý problém byl jen ve spadlé naftě anebo mi zůstal zavřený vstřikovač.

Jak startujete Vy v mrazech?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 76.106 (?), 1.2.2010 20:00

Já dám tak půl plynu a několikrát otočím ručně řemenicí až se ozve tryska že dává palivo, pak zapnu žhavič napočítám do desíti a zaberu za řemen. Většinou tak na potřetí zablafká..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Luboš Hampl - (20) - 37.74 (?), 1.2.2010 21:57

Já startuji tak, že vyšroubuji v hlavě šroub(držák doutnáku), plyn dám naplno(včetně pootočení blok.plechu na čerpadlu), protočím klikou až uslyším vrzání trysky a pak dám nad píst tak 3ml oleje a zašroubuju. V zimě používám start.vozík co jsem si udělal a tak po třetím otočení kliky motor naskočí. Když je teplý tak startuji přímo řemenem, bez příprav a startuje ihned. V létě startuji jak jsem uvedl, ale řemenem a nejdéle na 3. motor naskočí. V příloze je foto startování s vozíkem. Ahoj Luboš.

TJ a start.vozík
TJ a start.vozík
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika