Jak upravit vozík za auto (koule) pro fungující připojení za Vari nebo Agzat?
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
host - 99.4 (?), 13.2.2011 21:38
Zdravím.Máte parádní stroj pane J.S. Mohu Vás poprosit či jiné uživatele podobných strojů o radu, jestli podobnou práci zvládne pohonná jednotka Dakr Panter FD-2. Otec ji má v kombinaci s bubnovou sekačkou. Že bych si udějal vozík a jezdil bych s ní do lesa na dřevo ale nevím jestli by obstala v takovém terénu. Díky moc za rady Zdeněk
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.166 (?), 7.5.2011 13:25
vidím na fotkách že všetci používajú vrchný zaves, ja mam síce prevodovku len 2 rýchlostnú ktorá ma vrchný diel hliníkoví, je tam len na 2x10 skrutkách tak ho používam len na kultivátor, inač používam spodní zaves na ktorom mam redukciu s 20tok plocháčov ktoré sú zvarené s 8 plochačom a to cele nasunuté zvonku na zaves a priskrutkované lebo mam aj MS 06 ktorý som mal skôr a na ktorý mam spravené náradie (riadkovač...)a tam je väčší zaves, ako čap používam skrutku 16 x160
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.235 (?), 21.2.2011 9:52
Příčný pohyb v obou případech chybí, elegantně se to řeší kluznou trubkou těsně před závěsem !Jde také o kvalitní brzdu s pedálem a současně i parkovací.Vozík už není zcela malý a lehoučký, auto jej ubrzdí.Zde brzda vozíku musí zvládnout ubrzdit vlastní váhu(náklad i s řidičem) a k tomu hmotnost(!) hnací nápravy.Hřešit v tomto smyslu se ani trochu nevyplácí. AB
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|