Honda Vs. Briggs&Stratton



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?)
2.4.2008 7:28

Jak len OHV... OHV, OHC je nejen u těchto malých motorů to nejlepší, co se dá použít. Proti tomu je SV jednoduchý, neekonomický, ale funkční odvar. Protože je funkční, tak mnoho lidí jej bere, jako srovnatelný, ale ani náhodou. Elektrocentrálou Vám bude točit jakýkoliv motor, ale spočítejte si množství paliva potřebného k výrobě 1kWh. Horší technika = více paliva = více splodin, ale máte zájem to pochopit, nebo pouze obhajujete výrobce SV?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 241.181 (?), 2.4.2008 0:37

Mam sekacku Honda HRC216 - je to komercni, profi model. Prakticke zkusenoati s Briggs & Stratton nemam. V reklamach kdysi uvadeli, ze Honda chytne spolehlive na prvni pokus i po zimnim skladovani. Moje zkusenost je, ze pri prvnim pokusu na jare se muze stat, ze musim potahnout i dvakrat nebo trikrat, ale behem sezony startuje sekacka spolehlive na prvni pokus.
Travu sekam tak asi na plose 700 m2, v sezone 2x tydne. Trva to vzdycky tak asi hodinu – mame dost clenity pozemek a prikrou stran (vice nez 25º)
Udrzba sekacky se omezuje na brouseni nozu a vymenu oleje a vycisteni vzduchoveho filtru jednou rocne. Svicku jsem jeste nemenil.
Sekacka bude mit letos 21 roku – koupena byla v r. 1987. Naposledy jsem s ni bez problemu sekal loni v lete. Koupl jsem ji v r 1987. Odhadem ma sekacka za sebou cca 1000 hodin provozu.
Pro pripadne skeptiky uvadim, ze nejsem ani zamestnancem Hondy ani nemam zadny jiny duvod ci prospech z chvaleni vyrobku zn. Honda.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 1.4.2008 22:07

Tento Vámi zmiňovaný zákon je použitelný u stejných konstrukcí motoru. Tedy malý moderní motor a velký moderní motor. Potom spotřeba 7 l a např. 0,5l je v určitém poměru produkce znečištění ovzduší, ale koeficient na kW výkonu by byl hodně podobný. Zde je to ale o srovnání moderního motoru (automobil) a obyčejné základní konstrukce(sekačka motor SV). Je to logické, nemá cenu to zpochybňovat, protože jsou to navíc výsledky - závěry nezávislých institucí. Pro srovnání -  stačí když projede Š105 a potom Felicie, kdo máte čich v pořádku, zatajíte dech - v prvním případě, alespoň já to tak dělám hodně dlouho, nejen u 105.  Naopak u Felicie nic nepoznáte, u teplého motoru. U malých 4 taktů OHC,OHV vs SV je to podobné, ale kvalita spálení a jiná vůně - zápach svědčí o kvalitnějším využití pohonné hmoty. Ovšem není tu katalyzátor, proto je u teplého motoru splodiny cítit. To ale musíte mít s takovými motory delší zkušenosti, abyste poznali rozdíl. Katalyzátor je podmíněn technikou motoru, aby nemusel být příliš velký - složitý a zároveň plnil svoji funkci co nejdéle. Proto má špičková technika motoru i u malých sekaček, malotraktorů,elektrocentrál a pod. zásadní vliv na razantní snížení spotřeby/emisí. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 61.180 (?), 1.4.2008 23:06

Motor 5HP OHV na sekačkách ABG480,Hecht, Vega atd. by podle vyjadreni prodejce v zahr.centru měla být čínská kopie motoru Honda 3-4roky starého. Srovnával jste ho někdy a je to pravda?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
asteroid - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (87) - 70.240 (?), 2.4.2008 2:01

K motorům honda - na Vari mám GXV 160 - naprostá spokojenost, když tátovi dosloužil jeho starý dvoutakt na Teře tak jsem mu ho také koupil. Protože mám docela velkou zahradu a moooooc trávy tak jsem dospěl k závěru že bez vertikulace se neobejdu - mech je sviňa, zelenou skalicí stříkám každý rok a kdyby jsem ho měl pískovat tak spotřebuju půlku pískovny. zakoupil jsem vertikulátor osazený motorem Honda GC 135. Vím že je to pouze hobby motor, ale myslím že na tu práci stačí. Co mne překvapilo, že při první výměně oleje / cca po 2 hodinách/ šly z motoru špony. Vím že první výměna oleje se dělá z tohoto důvodu - z motoru se vypláchnou nečistoty / i špony/ které tam zůstaly po výrobě. Není to můj první motor takže mohu srovnávat - tady je snad někdo schválně nasypal, jaké to bylo množství. Doufám že motůrek pošlape pořád dobře, radši udělám ještě jednu výměnu oleje pro sichr...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 54.200 (?), 2.4.2008 5:03

  Katalyzátor v motoroch je vlastne len na to aby zmenil väčší smrad na menší. Mení NOx. Na CO2nemá vplyv.Záradnejší význam má elektronické riadenie motora s ohľadom na  spotrebu. Platí pravidlo menšia spotreba=menej splodín. Porovnanie podľa prepočtu KW nie je na mieste ani pri honde OHC. A v konečnom dôsledku aj tá felícia je "len" OHV rozvod ventilov.

A nkoniec niekoľko krát som sa stretol z centrálami ktoré išli denne 3-5 hodín 4-5rokov.Boli to hondy a aj briggsy, po zoradení a prípadne prekrúžkovaní išli ďalej bez problémov.

Keď berieme 60km/h priemernú rýchlosť, tristo dní do roka za štyry roky prídeme 288tis.km.  Koľko moderných áut tú vzdialenosť prejde za celú svoju životnosť.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 220.253 (?), 2.4.2008 7:28

Jak len OHV... OHV, OHC je nejen u těchto malých motorů to nejlepší, co se dá použít. Proti tomu je SV jednoduchý, neekonomický, ale funkční odvar. Protože je funkční, tak mnoho lidí jej bere, jako srovnatelný, ale ani náhodou. Elektrocentrálou Vám bude točit jakýkoliv motor, ale spočítejte si množství paliva potřebného k výrobě 1kWh. Horší technika = více paliva = více splodin, ale máte zájem to pochopit, nebo pouze obhajujete výrobce SV?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 18.208 (?), 2.4.2008 8:42
Dělám servis obou značek motorů Brigs i Hondu.Jednoznačně mohu říci, že Honda je daleko lepší motor.Jestli zde někdo uvádí vyšší ceny ND tak potom je ještě potřeba srovnat potřeba těchto ND.Domnívám se, že majitel motoru Honda potřebuje hlavně vzduchový filtr, olej a někdy svíčku.Dále dílenské zpracování motorů Honda je daleko lepší.Podívám li se na motor Honda a Brigs po nějakých 5 letech provozu, pak zjistím velký rozdíl.U Brigse různé upadané kryty, volné šrouby, únik oleje apod.U Hondy toto nenajdu.Pokud se jedná o svahovou dostupnost tak jsem za 17 let co dělám servis těchto motorů, neviděl zadřený motor Honda, což u Brigse nemohu říci.Pokud někdo tvrdí, že Brigs snese tvrdší zacházení pak bych mu uvedl jenom počty ohnutých klikových hřídelí na sekačkách a zase u Hondy se to stává jen vyjímečně.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 21.210 (?), 8.5.2008 22:23

Synku, ty jsi asi spadl z hrusne, jinak by jsi takovou kravinu nikdy nemohl napsat. Briggs a upadane kryty? Uniky oleje? Tak to jsi si asi sletl s Hondou. Motory Honda a jejich vzduchove filtry=cinani by je udelali pevnejsi!!! By me zajimalo, kdo vyvijel vzduchove filtry, slabym nechteny dotek a je fitr urvany. Hondy maji jenom dobre jmeno, ale to co prevadi s ctyrtaktnimi motory je hruza a des...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 8.5.2008 22:28

Tak Vy jste spadl z ještě většího stromu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 126.17 (?), 4.4.2008 1:46

Neobhajujem SV ale princíp motora sa mi zdá jednoduchší a tým aj spoľahlivejší. Úspora 5-10% paliva pri danej spotrebe je podľa môjho názoru irelevantná.Čo sa týka centrál, nerozprával som o modeloch s SV rozvodom, aj briggs má niekoľko OHV motorov. Na druhú stranu majú Hondy lepšie dielenské spracovanie fakt z toho nič nepadá a nič na tom neklepe. Briggsy mi pripomínajú staré ruské mašiny ktoré by už dávno nemali ísť ale čuduj sa svete vždy sa ich podarí neako naštartovať.

  Čo sa týka porovnania v servise- hond sa predá podstatne menej, ale myslím si že na servise sa objavujú zhruba v tom istom pomere, možno trochu menej ale je to dané asi tým že pred 4-5 rokmi sa predávali iba sporadicky.

    Nakoniec taká moja úvaha-pri honde funguje tzv. filter ceny to znamená asi to že zákazník si ju nekúpi lebo neni najlacnejšia a on niekde na letáku videl kosačku za 4990.-Sk a jemu na ten jeho 1,5 hektárik záhradky pri dome stačí

  Hondu si kúpi človek ktorý vie čo chce a vie čo to stojí, následne potom nebude špekulovať na tom či by tam nestačil aj olej M6AD alebo či by nestačila miesto vduchového filtra vreckovka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika