Honda GSV 190 - nízké otáčky
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 199.94 (?), 23.5.2017 8:11
Ano, jak se cítí technicky zdatný. Šroubky jsou na mechanice, na karburátoru se seřizuje volnoběh motoru a bohatost směsi. Pěkný den.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.2 (?), 23.5.2017 11:03
Děkuji všem moc za reakce.
Objednávám tedy otáčkoměr za 200Kč i s dopravou a otáčky změřím a zkusim nastavit sám. Pro ty co budou podobně tápat jako já na netu jsou pěkná videa jak na to (kde ten tajemný šroubek najdete) např. zde a zde. Dám vědět, jak to dopadlo.
Díky Petr
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 243.172 (?), 23.5.2017 18:36
Ten otáčkoměr mám (z Aliexpresu) a funguje dobře. Ukazuje sice se zpožděním, takže nelze použít třeba na motorku, ale na nastavení "stabilních" otáček, tedy volnoběhu, provozních nebo maximálních otáček je ideální - typicky sekačka, křovák, motorovka.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.210 (?), 23.5.2017 18:45
Proč by s tím měl pádit do servisu. Pro anglicky hovořící světovou populaci je internet plný návodů co a jak a nikdo se tam nikomu neposmívá a nehoní do servisu. Jen se můžu zeptat, proč to neni česky.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.2 (?), 9.8.2017 8:05
Tak otáčkoměr z Číny namontován na stálo na řidítka (měří trochu se zpožděním), max.otáčky seřízeny na 3500 (byly 2850). Krásně mi to měří i motohodiny, dokonce lze nastavit i servisní interval (to ale nepoužívám).
Jen si neodpustím, ten systém pružin na Hondě to musel vymyslet genius (zlatej starej Tecumseh).
Petr
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.2 (?), 9.8.2017 8:07
Ještě detail na otáčkoměr. Petr
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.83 (?), 9.8.2017 8:57
Systém pružin je vymyšlenej výborně. Zpravidla do té doby, než do něj začne nějakej génuis vrtat. A taky je dost geniusů, který nikdy nepochopí, jak se na tom má nastavit maximální otáčky, obohacení směsi. Slušnej mechanik otáčkoměr nepotřebuje na malý čtyřtakty s tím otáčkoměrem ale nemám problém, máš o ku.r.vítko navíc.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 166.2 (?), 9.8.2017 9:29
No tak to by mě zajímalo, jak ten slušnej mechanik nastaví max. otáčky bez otáčkoměru? Přesně proto si to radši nastavím sám a po předchozích zkušenostech se radši snažím servisu vyhnout. Omlouvám se vyjímkám. Ale třeba mi to dokážeš technicky vysvětlit a uznám, že lze max. otáčky nastavit i bez otáčkoměru.
Nevím proč by to bylo kurvítko? Nic se při instalaci nerozpojuje, jen se kablik omotá kolem kabelu ke svíčce. Opět budu rád když mi to technicky vysvětlíš co se může přidaným otáčkoměrem pokazit.
Petr
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 248.83 (?), 9.8.2017 12:41
Na seřízení motoru není potřeba mít nastálo nepřesnej otáčkoměr, sám píšeš, že je zpožděnej. Nedal mi ten systém pružin, kdybys věděl, jakej je rozdíl mezi karbecem a motorem Honda Tekumseh, tak bys nepsal laikoviny. Kurví.tko je špatnej otáčkoměr, podle kterýho přetáčíš motor. Ty evidentně nemáš v uchu otáčky Hondy a jak ti otáčkoměr ukáže míň, tak vrtneš do nastavení. Ten tvůj otáčkoměr je flame a nemíním se jím víc zabývat, chceš slyšet, že jsi borec, tak jo jsi laiku.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|