Honda GSV 190 nedrží volnobeh
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4
|
![](/obrazky/bod.gif) |
![](/obrazky/bod.gif) |
|
host - 216.69 (?), 4.8.2014 18:38
Na takové problémy s odvětráním a dýcháním klikové skříně by Honda nedoporučovala stabilizátor. Zalepená tryska je barvy žlutohnědé. Hlavní je, že by příčina problémů byla u všech stejná a všem by dýchání do sání dělalo problémy. Je spousta motorů, které jedou bez problémů. Rozdíl je v použitém benzínu, době odstavení a uskladnění motorů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
![](/obrazky/bod.gif) |
|
host - 216.69 (?), 4.8.2014 19:29
V záruce do karburátoru nezasahujte. Bez servisu se obejdete, když dáte do nádrže stabilizátor a necháte motor tak 5 minut běžet na volnoběh a necháte den působit. Problém nemusí být vysloveně ve starém benzínu, třeba nemáte jen správně seřízený karburátor -volnoběh a bohatost směsi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
![](/obrazky/bod.gif) |
|
host - 181.164 (?), 4.8.2014 20:41
Máte pravdu v tom, že se pryskyřice a lepivé úsady ze vzduchu nevytvoří. Tyto úsady se vytvářejí působením vzdušného kyslíku na palivo v poloprázdné nádrži. Ropa vydržela bez těchto sajrajtů miliony let, ale nenažraní palivoví lobisti způsobují tyto problémy!!! Když bude čistý benzín, bez podělaných biosložek, tak problémy s pryskyřnatýma usazeninama pominou. Biolobisti by měli na své triko palivo obohacovat také o složky, které těmto nežádoucím pochodům budou bránit!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
|
![](/obrazky/bod.gif) |
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4
|
|
![](/obrazky/bod.gif) |