Honda GSV 190 nedrží volnobeh



            
host - 176.91 (?) 
4.8.2014 12:50

Zapoměl jsem rozrušením vložit odkaz.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 136.63 (?), 4.8.2014 15:08

Zdravím, Hondy opravuji řadu let ale nikdy bych nedoporučil zákazníkovi nějaký stabilizátor paliva. Tento motor musí šlapat na benzín od té poslední pumpy. U jednoho z padesáti motorů se najde v plovákové misce stopa pryskiřice ale je to spíše vyjímka. Jak jsem zde již někde uvedl, problém je směšování paliva se vzduchem pro volnoběžný systém. Tyto motory vyžadují naprosto vyčištěný vzduch aby nedocházelo k ucpávání mikrodírek volnoběžného ústrojí. Hlídat čistý a průchodný vzduchový filtr je základ a zapomenout na mýty okolo těchto motorů. Velfobin je pro čerstvý benzín jen placebo. Standa.

                  
host - 52.89 (?), 4.8.2014 15:13

Dobře, to Vám rozumím ale nechce se mi veřit, že po vyjetí 4 nádrží muže být zanesený filtr?

                     
host - 136.63 (?), 4.8.2014 15:26

Zdravím, těžko na dálku posoudit příčinu, je to nový motor a tím záruka na bezvadnost dílů a neodborný zásah. Věřím, že se jedná o nějakou prkotinu a oprava do půl hodiny. Obecně si většina spojí Hondu s velkou složitostí ale tyto karburátory jsou velmi jednoduché. Některé menší BS mají karburátory ještě trochu jednodušší ale pomaleji reagují na zásahy regulátoru otáček. Standa.

                     
host - 3.122 (?), 4.8.2014 15:33

Nevěřil byste, jak se zanese filtr motorový pily po pár hodinách řezání. Zanáší ho pyly, prach, polétavé květy atd. Tedy to co vám lítá po zahradě celý den. Nemudrujte, kupte za stovku nový vzduchový filtr a zkuste to. Jednou mi manželka položila sekačku na filtr, natekl tam olej a to byl teprve elent. 

                  
host - 176.91 (?), 4.8.2014 17:12

Zdravím pane Stando.Mám Hondu 190 novou.Vyměnil jsem olej po 5 hodinách.Najednu stranu jsem rád co jste napsal, že se nemusím bát a že je to ponejvíc tím vzduchem.Když si ale přečtu to pojednání o tom stabilizátoru, proč ho používat(odečtu reklamu),zamyslím se, proč jsem nepoužíval 20 let v podnikání bionaftu, přesto že byla levná i s DPHčkem, zamyslím se, proč mají v každém servisu ultrazvuk, proč mi můj servisák doporučil ten stabilizátor, tak musím konstatovat, že by jste měl jako ten pán s tím Velfobinem trochu brzdit v zaručených poznatcích.Psát spíš -domnívám se nebo myslím.Něco filtrů jsem se nafoukal, byly velké jako kbelík, a drahé.Tady kousek molitanu.Takže proč Japonec neudělá pořádný, když je to jenom o čistém vzduchu a není to o biosložkách v palivu s kterýma nepočítal.Ale to je jenom zase můj názor.

                     
host - 216.69 (?), 4.8.2014 17:50
Stabilizátor doporučuje Honda do svých motorů a ví proč. Že se nějaký mechanik po letech domnívá, že problémy jsou způsobeny vzduchovým filtrem je pro mě placebo. Je škoda, že se nenaučil víc. Ze vzduchu se pryskyřice a lepivé úsady nevytvoří. GCV mají suchý harmonikový filtr, GXV s molitanovým předfiltrem, který se musí napustit olejem a vymáčknout, aby nemastil papír pod ním. Různé kolísání motoru, špatný start, jsou způsobeny u motorů v bezvadném stavu starým palivem a vlhkostí vlivem delšího odstavení s ponechaným benzínem, bez ošetření stabilizátorem paliva. Dojde tak k narušení funkce karburátoru vlivem ucpání kanálků a trysek. Stačí použít stabilizátor, nebo uskladnit suchý motor v teple a je po problémech.
                     
host - 52.89 (?), 4.8.2014 17:53

Musím popdotknout že ten muj chytá bez problemu na zatáhnutí, jen ten volnobeh je svízel

                     
host - 216.69 (?), 4.8.2014 17:56
Ještě k GSV má stejný vzduchový filtr, jako GCV papír harmonika, jako u aut. Princip provozu a odstavení je stejný, GSV má předpokládanou delší životnost.
                     
host - 136.63 (?), 4.8.2014 18:24

Zdravím, nic se nedomnívám ale karburátory čistím a vidím co je ucpáno a od čeho. Doposud se mi nestalo aby se karburátor nedal vyčistit a to ultrazvuk používám vyjímečně (karburátor vyčištěný v lázni vypadá hezký jen na povrchu a to co by se mělo uvolnit tam zůstává). Nezapomeňte na skutečnost, že do sání karburátoru "dýchá" kliková skříň a žádný píst ve válci netěsní na 100% a tak profuky a olejové aerosoly také dovedou své. Standa.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Husqvarna 359 vs. stihl ms 34127.4.2025
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika