|
Honda GCV160 motor nelze nastartovat
|
|
|
|
mhi - Stříbrný Zahrádkář (194) - 62.154 (?) 20.6.2014 23:11
Pro ostatni lidi, kteri maji potize s GCV160, zde je vyobrazeni s partnumbery.
Na youtube je hromada videi jak co opravit.
---
Mam obdobny problem, i kdyz benzinem to neni. Ve valci se objevil olej, nemam potuchy jak se tam dostal (praskla hadicka odvetrani, i kdyz nevim jak by se tam dostal, byla od toho zadelana cela sekacka...). Pekne jsem si nakoupil tmel, ze to rozeberu a vycistim. Nakonec jsem ale jen bez rozebirani pres svicku a ventily vycistil co slo, dal novou svicku, pomohl tomu ke startu striknutim do sani a natocil. Chvili se z toho valil dym jak to palilo ten olej a po chvili uz jelo normalne. Svicka po ocisteni a dalsim startu cista.
Sekacka ma 10 let, takze jsem to takhle risknul. Uvidim co bude zitra, jestli poseka zahradu.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.107 (?), 22.8.2009 20:52
Snažím se jen zjistit, z jakého důvodu BA 95 Natural může zapříčinit víše popsanou závadu. Podle mne to tak jasné není a benzin BA 95 Natural je přesně ten, který doporučují v motorech Honda používat ještě s doporučením na kvaliní pohonné hmoty. Věřím i tomu, že drtivá většina lidí tento benzín používá v motorech Honda bez nějakých problémů. Jako třeba vy. Na druhé straně je pravda, že sem tam u Hondy zůstane viset ventil. Jestli ona ta příčina nebude někde jinde?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mhi - Stříbrný Zahrádkář (194) - 62.154 (?), 20.6.2014 23:11
Pro ostatni lidi, kteri maji potize s GCV160, zde je vyobrazeni s partnumbery.
Na youtube je hromada videi jak co opravit.
---
Mam obdobny problem, i kdyz benzinem to neni. Ve valci se objevil olej, nemam potuchy jak se tam dostal (praskla hadicka odvetrani, i kdyz nevim jak by se tam dostal, byla od toho zadelana cela sekacka...). Pekne jsem si nakoupil tmel, ze to rozeberu a vycistim. Nakonec jsem ale jen bez rozebirani pres svicku a ventily vycistil co slo, dal novou svicku, pomohl tomu ke startu striknutim do sani a natocil. Chvili se z toho valil dym jak to palilo ten olej a po chvili uz jelo normalne. Svicka po ocisteni a dalsim startu cista.
Sekacka ma 10 let, takze jsem to takhle risknul. Uvidim co bude zitra, jestli poseka zahradu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 245.166 (?), 28.10.2014 19:43
No nevím koupil jsem nový motor honda GSV 190 N2G7 jako záměnu za tecumseh, ale to je horší, než ten vyběhaný motor, pořád to taročí, nestartuje, teď to opravovali, měnili tam údajně zapalování, jelo to chvilku dobře a už to zase jenom taročí, začalo to žrát benzim, to co to dnes sežralo benzínu na kousku pole, to jsem měl u toho tecumtechu pomalu na 1/2 roku, tak nevím co mám dělat? Zavolám mechanika něco tam porýpe a chvilku to zas jede a jen se vymlouvá že snad já dělám vše špatně, takže to zítra nahraju na kameru a uvidím. Ale motor Honda již nikdy více.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5
|
|
|
|
|
|
|