Já se setkávám s opačným "problémem", totiž po x letech provozu nikdo od nového motoru vůli ventilů neměřil a neseřizoval ji! Po tak krátké době (v návodu GCV 160/190 je uvedena kontrola po cca 100 hodinách provozu) že by se už musely seřizovat - ne jen kontrolovat - vůle ventilů, to mi připomíná jinou, než originál "Hondu". Tam je to o nečekaných problémech brzy po zakoupení. Např. známý má GXV 160 asi 14 let, kupovali ji po nás a ještě ventily nikdo neseřizoval a to je OHV, ne OHC. Druhý známý říká, že co je v akci a hodně levné u megaobchodů, to stojí většinou za... Neviděl jsem to, nemohu posuzovat, zda je to ta Honda, kterou já chválím, ale jedno mohu konstatovat zcela jistě, u 2 případů a po tak krátké době, to je hodně divné. Ještě mě napadá, zda to bylo skutečně způsobeno ventily, zda to není špatně nastaveným sytičem, který potom způsobuje spalování bohaté směsi a černý kouř. Je možné, že dělali něco jiného, než řekli, což není nic neobvyklého, neboť je to zdarma a v záruce, takže zde to máte, je to v pořádku a bylo to třeba tím..