Hecht 7100



host - 252.12 (?)
8.1.2017 15:24

No, nechci strašit, ale když jsou nebezpečim silničnímu provozu i stromy, které rostou za příkopem, tak se může stát, že na tu svou vinici, nebo vinohrad, dostanete varika na přívěsu, nebo v kufru auta. A když někdo u nás začne šachovat s EN 709/A4, tak nevím jak její požadavky splní „konstruktéři“ z Libic, kteří co se týče traktoru, žíjí z toho co vymysleli v Německu, více než před půl stoletím. Může to dopadnout tak, že se varik stane neprodejným a supi ze západu, schlamstnou Libice i s chlupa. Možná to bude AS motor, když už prý pro ni Libice vyrábí.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
                     
host - 252.12 (?), 8.1.2017 15:29
Mzdu v různých zemích Afriky nemusím znát, stačí mi, když se na to musím mezi reklami koukat v telce, UNICEF.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 8.1.2017 14:38
V roce 2002 proběhla prezentace Vari systému v Africe. Zájem byl. Následovaly obchodní dohody. Česko přestalo být rozvojovou zemí v roce 2006 a patří mezi vyspělé země. Do roku 2006 se prodaly v českých a slovenských zemích tisíce kusů Vari všech modifikací. Nikoho nezajímalo, čím se varik zaplatil. Jeden šetřil, druhý dal výplatu, třetí kupónovkou. Prodej v té či jiné zemi je obchodní dohoda a reflektuje koupěschopnost cíleného koncového zákazníka. Debata bylo o tom, kam Vari exportuje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 8.1.2017 15:03

pre 105.167: my sa asi nerozumieme. nepýtal som sa na prezentáciu, ani na obchodné dohody. zaujíma ma teda trhový podiel v afrike a cenová politika na tomto trhu :) 

máte pre mňa celkom zaujímavé informácie, viete mi dať odkaz na stránku, odkiaľ to čerpáte, rád by som si to prečítal. tie veci ma vo všeobecnosti veľmi zaujímajú.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 252.12 (?), 8.1.2017 15:24

No, nechci strašit, ale když jsou nebezpečim silničnímu provozu i stromy, které rostou za příkopem, tak se může stát, že na tu svou vinici, nebo vinohrad, dostanete varika na přívěsu, nebo v kufru auta. A když někdo u nás začne šachovat s EN 709/A4, tak nevím jak její požadavky splní „konstruktéři“ z Libic, kteří co se týče traktoru, žíjí z toho co vymysleli v Německu, více než před půl stoletím. Může to dopadnout tak, že se varik stane neprodejným a supi ze západu, schlamstnou Libice i s chlupa. Možná to bude AS motor, když už prý pro ni Libice vyrábí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.166 (?), 7.1.2017 23:32

Pro někoho je Vari hračkou, pro někoho nezbytný životní pomocník. Víte u nás je (dříve mnohem více) dost zahrádkařů a malovinařů, kterým se silný malotraktor nevyplatí a chtějí do vinohradu přesto dopravit např. rotavátor, rosič, křovák, 80 l postřiku i s manželkou. Na podzim pak vyorat brambory, svést hrozny domů, zorat zahradu či malé pole. Jsou přátelé, kteří to tak dělají desítky let, někteří vyměnili Teru za Vari, provedli několik GO motorů a když pak na stáří již fyzicky nemohou, tyto stroje velmi dobře prodávají. Pro takovéto hospodaření výhodnější stroj než Vari na našem trhu zatím neexistuje. I když jsou cenově srovnatelné a robustnější stroje z Ukrajiny, ale ty se zatím hromadně nedováží, tudíž žádné zkušenosti s ND a kvalitou, navíc jsou pro svou velikost nemotornější - pro meší prostory. Jistě, tomu, kdo potřebuje občas něco lehkého odvést, zorat malou zahrádku s lehkou zemí a jednou za rok zrotavátorovat, tak tomu může Hecht či Montfield stačit také na mnoho let. Ale v podmínkách, které jsem výše popsal, je životnost oproti Vari odhaduji tak třetinová, samozřejmě mimo motorů, ty jsou obdobné. O komfortu obsluhy ani psát nemusím. A co se týká poruch u Varin, dle mne je jejich výskyt minimální a většinou jsou důsledkem zanedbané údržby nebo špatné obsluhy.  P.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 8.1.2017 0:09

pre 161.166: veľmi pekne ste to napísali, trafili ste klinec po hlavičke. viete prečo sa tie staré, niekoľkokrát po GO stroje tak veľmi dobre predávajú? ponúkajú ľuďom veľmi dobrý pomer úžitková hodnota/cena čo sa zrejme o nových strojoch povedať nedá. ľudia si položia otázku akú hodnotu dostanem za svoje peniaze a zrejme nízku, keď sa rozhodnú pre použitý stroj. nepriamo ste potvrdili slová pána pred vami, ktorý použil pojem "drahá hračka". 

tu stále zaznieva jeden argument. história a kvalita strojov pred 30 rokmi v nadväznosti na súčasnosť. to je úplne irelevantný ukazovateľ. iba jeden prípad, kde história je veľmi podstatná, pri kúpe psa s rodokmeňom.

predstavte si, že si idete kúpiť auto prémiovej značky a vyflusnúť za to slušnú sumu. vás absolútne nezaujíma história, ani to koľko km tie autá najazdili, ani to či ešte stále jazdia, zaujíma vás aktuálna technika použitá v aute, ktoré kupujete a toto sa vám snažím vysvetliť. nemám nič ani proti vari, ani hechtu... 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 8.1.2017 8:20

Vari je jednoduchý a velmi spolehlivý stroj, vyrobený s důrazem na kvalitu a těžký provoz. Pro někoho je Vari hračka że nemá řazení s lamelovou spojkou že nemá diferák a že není výkřikem poslední doby. Je fakt že až na modernizaci motorů a malé změny převodovek a drobné úpravy je Vari stejné. Protože se osvědčlo a takové je chtějí a chci *********dost zahrádkařů a malovinařů, kterým se silný malotraktor nevyplatí a chtějí do vinohradu přesto dopravit např. rotavátor, rosič, křovák, 80 l postřiku i s manželkou. Na podzim pak vyorat brambory, svést hrozny domů, zorat zahradu či malé pole. Jsou přátelé, kteří to tak dělají desítky let, někteří vyměnili Teru za Vari, provedli několik GO motorů a když pak na stáří již fyzicky nemohou, tyto stroje velmi dobře prodávají ©PG.********

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.110 (?), 8.1.2017 16:22

Možná bych byl opatrnější s tím "drobné změny převodovky". Koncepčně je to pořád stejné, to je prvda, obal se trošku změnil,  to je vidět. Co není vidět jako by se nestalo? Já myslím, že i v útrobách došlo ke změnám. Technickým a technologickým, dvouchodý šnekový převod apod. Škoda že toto forum není více technické. I když šloka - kdo ví? No a prodejnost v africe?  Nemohlo by to být tak, že stroje pro tamní farmáře nakupuje vláda a vlastně je lidem rozdává? Zjednodušeně řečeno.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 66.6 (?), 8.1.2017 16:54
Nevím jaké změny máte na mysli. Změny, které se provedly na varitraktoru, vedly k zjednodušení a tím ke škodě. Řazení z Terry je určitě spolehlivější, než podělaný kuličkový zámek. O „šnekovém dvouchodém převodu“, čtu poprvé. A proč asi toto provedení Gutbrod, nebo Terra nevyrábí. V Africe, je to úplně stejné, jako u nás s nepřízpůsobivými.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 8.1.2017 17:17

tak ja si myslím, že to je pekný úspech a ocenenie kvality (úžitkovej hodnoty), keď sa značka presadila na náročnom africkom trhu a farmári prešli od tradičného spôsobu obrábania pôdy na techniku. to je krok dopredu. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika